• Surrih

Julibebis 2014

Enenina, jag mådde inte illa i början bara när jag var hungrig men sen vart det heeela tiden nu i v 13 liksom! Så tar postafen och det hjälper för mig så jag kan moffa vidare utan att spy hahaha. Ah jobbigt med värken i handleder och fingrar, använder stödskenor så lättar det lite iaf :)

• Surrih

Har också hört att fisk och skaldjur är mer okej nu. Första grav jag hade så skulle man inte äta räkor?! Jag ÄLSKAR räkor. Så läste jag för ett tag sen att man skulle äta fisk/skaldjur typ 3 ggr i veckan. :) tänkte dock på såndär lax man brukar äta med hovmästarsås på jul, är den okej? Den är väl typ gravad eller något?

• Surrih

Åå denna trötthet. Tur det finns hundar att aktivera annars hade jag garanterat sovit minst hela dagen. Men vilar endå en gång om dagen. Och somnar vid 9 varje kväll haha. Kanske behöver järn, tycker tröttheten borde avta nu, är ju endå i v13 nu..fet är jag också haha. "det syns nu" sa två av hundägarna tidigare :p fick för övrigt hämta hem min kära dotter som
    Spytt ner sig på dagis. Sen dess är ungen skit pigg. Men får vara hemma imorn med om det är någon light version hon fått. Tänk så fort man ens anar magsjuka så mår man illa :,D

• Surrih

Kaffet går ff bort för mig. Vanilj/caramel te däremot är smaskens! ^^ hur har ni det i stormen? Här i Eskilstuna så är det rätt blåsigt och snöfall. Hundarna tycker det är kul iaf :p

• Surrih

Kontstigt cecam att de verkar så olika i Sthlm. Syrran bor i Masmo och där snöade de som fan igår tydligen :0 va läskigt Mamiama, hoppas det gick bra för er som bor där endå. :0

• Surrih

Ah denna nästäppa! Jag blir galen! Har ni också det? I övrigt så känner jag inga som helst symptom längre. En smula öm i tuttarna typ. Inte ens magen känns längre :/

• Surrih

V 13. Jaa jag mår ju inte illa längre iaf haha. Men de värker i bihålorna och jag snyter blod. Läste nånstans att man ska undvika nässpray. Jag AVLIDER utan nässpray! :,O

• Surrih

Okej, får typ alltid bihåleinflammation när jag blir förkyld så fasar inför vintersjukorna som annalkas :0 men får va försiktig med sprayen då.

• Surrih

På tisdag har jag inskrivning! :D tänk att de kändes så länge dit så är det bara några daagar kvar! :D

• Surrih

Ååh dessa krämpor! Kände knappt jag var gravid med första för än hon började sparka. Men Nu har jag legat halva natten med världens värk i ljumskar, midja och svanken. :( får ha vetekudden under rumpan för att lindra ichias nerven tror jag det är som också spökar. Skit dåligt humör idag. Så var det halv storm ute och hundarna verkade ja glömt hur man går i koppel när jag haltade ut med dom. Nu får det gäääärna bli kväll! Så känns det så otacksamt att gnälla med med tanke på dom som förlorat sina små osv. Nä fy idag är verkligen inte en bra dag :0

• Surrih

Nu har jag gått in i v 15! Enligt appen iaf haha. Och imorgon ska vi på första besöket på Mvc! :D ska bli så spännande hoppas hon kan lyssna på hjärtat på ärtan där inne. Hon sa att det skulle ta ett tag när jag Ringde för att boka tid. :) så antar att det är både hälsosamtal och prover och så. Kommer ju massa röda dagar och sånt snart så. :)

• Surrih

Hej allihopa! Har inte vart här på evigheter, haft lite knas med telefon och så har vi flyttat tillbaka till min gamla lgh hela ligan :) iaf så flyter det på med magen. En liten kille väntas den 11 juli! :D (3 dagar efter dottern kom haha) hoppas ni andra mår väl?:)

Svar på tråden Julibebis 2014