Inlägg från: Estrellitas |Visa alla inlägg
  • Estrellitas

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Hej alla i gruppen! 

Här har ni en till som lite smått planerar en 3:a Glad Har Borderline och depression så ska prata med en psykritriker om mina mediciner och gå i terapi. Men jag och mannen vill verkligen ha en trea. Det känns helt plötsligt så rätt fast jag tidigare inte alls tänkt på att skaffa fler barn. 

Undra hur det här ska sluta haha. Jag är 27 år och har en pojke född 07 och en flicka född 09. 

Har hormonstav men har alltid blivit gravid väödigt fort ( hat haft två mf också) så jag tror inte det kommer ta lång tid när jag väl tagit ut staven. 

• Estrellitas

Jag bor i Peru så i december/januari är det sommar. Men det skulle passa bra om bebisen kommer i januari då mina andra barn är födda i augusti och oktober :) vi får se hur det blir än är det precis i början av planeringen. Allt känns nytt och lite " galet" då jag kommer föda och vara mammaledig i ett helt annat land. Måste också köpa allting nytt då alla mina barns bebissaker är kvar i Sverige. Vi har redan ett pojknamn och ett flicknamn ;) har ni hunnit fundera på det?

• Estrellitas

novsep: Ja. det känns väldigt nervöst att födda barn i ett land som detta. Men det känns också som en stor erfarenhet att få uppleva. 

Vi har verkligen snöat in oss på ett namn av vardera kön och så var det nog lite med de andra barnen också. Med min flicka hade jag ett namn som jag blev fulkomligt förälskad i långt innnan ...hahah 

Här tar man alltid reda på vad det är för kön för sen ska man ju ha baby shower Baby Tungan ute

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)