Inlägg från: Saga09 |Visa alla inlägg
  • Saga09

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Här är en till :)

Har en dotter som blir 5 i år och en son på 8 månader. Tanken är att vi ska försöka oss på en 3:a med men det har tagit ett par försök de andra gångerna ( 5 och 9) spännande ;)

• Saga09

Båda mina är förlösta med kejsarsnitt så då har de kommit en vecka före bf.

Funderar nog mest över hur man ska räcka till för 3.. gör man det? Flört

Första graviditeten gick jag upp 27 kg och andra 22 kg.. kämpar med att få kilona att försvinna.. jag är inte en sån som tappar vikt lätt har jag märk.
    Fick sjuk foglossning nu sist vilket resulterade i att jag bara kunde jobba 50% samt att jag fått graviditets diabetes bägge gångerna.. det kommer ju garanterat igen om jag blir gravid så det är ju lite att tänka på med

Saga 2009 ¤ Neo 2013
  • Saga09

Har BIM på onsdag och mår såååå sjukt illa.. har gjort det i två dagar nu.
    Vi har inte försökt nåt denna månaden alls... kanske håller jag på att bli magsjuk.. uuuuuhhhhh Förvånad

• Saga09

eko my: åh grattis till plus :)

Har inte varit inne på ett tag men vi har iallafall kört på denna månaden ;) borde haft ÄL nu i veckan som var men har inte testat så jag vet inte 100% säkert. Däremot var jag sjukt sugen en dag så vem vet.. kan ha varit då. Får väl se om 2 veckor då ;)

• Saga09

Åhh jag mår så illa :( vet inte exakt när BIM är eftersom det hoppat lite de senaste månaderna. Tog ett test idag och jag ser nåt jättesvagt.. Kan man man verkligen må såhär illa innan/om man plussar? Har aldrig mått direkt illa tidigare..

• Saga09

Testade idag och det är ett mkt synligare streck nu.. helt otroligt att det verkar ha gått på en gång nu.. Med de andra tog det 5 resp 9 månader innan det tog sig

• Saga09

Tack tjejer :)

Fattar inte att det funkade på en gång.. är nog lite chockad haha.

Vaknar och mår illa och lägger mig illamående.. kan ju kbappt ha passerat BIM ännu......

• Saga09
    chiqita skrev 2014-04-09 16:40:52 följande:

Saga; kommer inte ihåg vad som är vanlig lutealfas men om du hade äl när du kände dig extra sugen är det alltså äl+9-11 idag om jag räknat rätt smile1.gif

Ja alltså det kan ju stämma. BIM borde vara fredag har jag kommit fram till.. känns konstigt att ha fått ett såpass tydligt plus redan på säg äl+7/8
  • Saga09
    eko my skrev 2014-04-29 21:23:12 följande:

Säkert vanligt,men här gick det inte bra. Fick mf ikväll... smile4.gif

Men åh nej :( beklagar..
  • Saga09
    novsep skrev 2014-05-04 08:10:58 följande:

:) funkade visst inte att anv symbolen.. GRAVID 1-2 stod det på det digitala så nu är det nog inte inbillning även om det är svårt att förstå... :) hihi

Grattis :)
Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)