Inlägg från: Cessely |Visa alla inlägg
  • Cessely

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Hej :)

Jag har två killar sedan innan och nu vill vi försöka oss på en liten trea.

Tänkte ta ut min hormonspiral nästa månad och sedan försöka kartlägga min ÄL så gott det går innan november,december då vi vill försöka på riktigt.
    Har beställt hem ett gäng med ägglossningsstickor så här ska det kollas ÄL.

Undrar om det är någon mer som har hormonspiral som ska eller har tagit ut den?
    Hur snabbt blev ni gravida då efteråt? Fick ni någon mellanblödning?

När jag tog ut hormonspiralen med barn nr 2 så fick jag en mellanblödning, mellan mensarna så att säga. Blev  sedan gravid direkt men fick tyvärr missfall. För att 2 veckor eftermissfallet bli gravid igen.
    Så därför tänkte jag ta ut spiralen ganska långt innan så mensen hinner komma i gång ordentligt och i fas.

• Cessely
    ÄlskarMina skrev 2014-08-19 17:37:43 följande:
    jan- 2010 tog jag ut min hormonspiral och jag var sedan gravid i slutet av mars, hann och få 3 ÄL innan det tog sig. Använde bara ÄL-tester sista gången och då funkade det ju.
    Lycka till med allt! 
    Ok :) Minns du om du fick någon blödning när du tog ut hormonspiralen? Ett evigt trixande nu och tänkande när man vill planera, hahaha! Ja planera så gott det går vill säga. Allt kan man ju inte styra. Tack :)

Såg ni planerar en liten trea med och kollat upp FK, hur gjorde du det? Skulle med gärna vilja kolla upp det så man får bra FP. Vad man ska göra för att få så BRA som möjligt.
Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)