Inlägg från: Josefine0811 |Visa alla inlägg
  • Josefine0811

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Jag hoppar in här om det är okej.

I augusti börjar vi försöka på en 3:a.

Har två killar som är födda 08 och 11

• Josefine0811

Nu är det sista dagen på semestern, ikväll flyger vi hem och imorgon tar jag ut min p-ring och börjar försöka på syskon nr 3 :)

• Josefine0811
    Smulan 89 skrev 2014-07-24 23:14:30 följande:

Jag har bim på måndag om jag räknat rätt, så om mensen inte kommer någon dag för tidigt, så testar jag väl på måndag eller ev på söndag.

lycka till!
  • Josefine0811

Grattis! :)

Smulan 89 skrev 2014-07-29 07:25:49 följande:

Äntligen är det min tur att bifoga en bild på gravtest =)

De två översta tog jag idag, på bim+1 och det understa tog jag på bim-1

Ni vet den där härliga (läs vidriga) känslan man har i halsen och munnen efter man har spytt. Den känslan har jag haft i flera dagar. Började några dagar innan bim. Inte bara på morgonen, utan dygnet runt. Det stör mig inte så mycket, då det är kanske lika påtagligt som molvärk. Man mår inte jätteilla, men det ligger där som en äckel-känsla hela tiden.

• Josefine0811

???

Carolina01 skrev 2014-08-03 21:48:57 följande:

Det man inte vill ska hända har nu hänt, fick i fredags blödningar som visade sig vara ett ma i ca v13, var i v15 i fredags... Mår fruktansvärt dåligt över detta!

Så nu återgår vi till frågan om vi ska försöka skaffa ett till barn eller om vi ska nöja oss med de två fina vi har...

• Josefine0811

Hur går det för er alla? Jag började testa med ägglossningstest i fredags men en har jag inte fått något utslag

• Josefine0811

Jag håller tummarna för dig Titt ut.

Jag fick två streck på ägglossningstestet idag så nu hoppa in jag att det blir något :)

Titt ut skrev 2014-08-17 08:02:37 följande:

Känner mig frustrerad, jag har nu testat med ÄL-tester i 8 dagar med Clearblues digitala med dubbel hormonindikator. Resultatet man kan få är en rund ring (Låg fertilitet), en blinkande gubbe (hög fertilitet) eller en fast gubbe (maximal fertilitet) Jag fick en rund ring på 1:a testdagen, 2:a testdagen en blinkande gubbe, det är bara det att jag har haft en blinkande gubbe i 7 dagar nu!! Har läst att testet kan visa blinkande gubbe i upp till 9 dagar men om man fortsätter att få blinkande gubbe efter det så kommer troligtvis inte någon ÄL.  Håll tummarna för mig nu måndag-tisdag att jag får en fast gubbe.

Titt ut skrev 2014-08-17 08:02:37 följande:

Känner mig frustrerad, jag har nu testat med ÄL-tester i 8 dagar med Clearblues digitala med dubbel hormonindikator. Resultatet man kan få är en rund ring (Låg fertilitet), en blinkande gubbe (hög fertilitet) eller en fast gubbe (maximal fertilitet) Jag fick en rund ring på 1:a testdagen, 2:a testdagen en blinkande gubbe, det är bara det att jag har haft en blinkande gubbe i 7 dagar nu!! Har läst att testet kan visa blinkande gubbe i upp till 9 dagar men om man fortsätter att få blinkande gubbe efter det så kommer troligtvis inte någon ÄL.  Håll tummarna för mig nu måndag-tisdag att jag får en fast gubbe.

• Josefine0811

Jag väntar på BIM 3 september. Är osäker på om det tagit sig, innan har det tatt sig på andra försöket och det här är det första

• Josefine0811

Titt ut jo det stämmer jag hade vin den 3:e men jag har känt massa molar och så har ischias nerven suttit i kläm i en vecka så jag gjorde en chansning.

Rost jag har molar och ont i ryggen och drömmer väldigt konstiga drömmar

• Josefine0811

Välkommen hit :)

Treanhoppsan skrev 2014-08-29 07:07:46 följande:

Hejsan! Ansluter mej här! Vi har precis efter mycket velande bestämt oss att skaffa trean! Barnen är nu snart 5 och 7 år, och nu när ettan börjat skolan känns det som att tiden och energin finns igen för trean :)

Spännande! Jag har tidigare varit väldigt fertil, så såklart har jag stora förhoppningar om att det ska bli av rätt snabbt, men den som lever får se :)

• Josefine0811

Spännande :)

Titt ut skrev 2014-08-29 22:46:48 följande:

Har Bim nu, mellan 28-31/8 någongång. Skrev tidigare att jag skulle vänta till 1 vecka efter Bim med gravtest, men det känns så tråkigt nu när jag här och kommer testa på söndag morgon. Sååå spänd!! Har fortfarande samma symptom, molande mage och rygg. Idag fick jag som lite ilningar i brösten en kort stund.

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)