Inlägg från: novsep |Visa alla inlägg
  • novsep

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Minahjärtan; guu va roligt!! Bara o köra på, här tycker jag att tiden står stilla... Vill ha april NU!!

• novsep

Jag har samma sits. Jag jobbar inga fasta tider idagutn det varierar från vecka till vecka.
    Jag tänkte nu söka annat men tycker också det är jobbigt om man börjar med att bli gravid...
    Hur hade ni gjort? Vi kan inte vänta eftersom vi måste ha denna sgi till nästa graviditet och ledighet (brukar bli sjukskriven när jag är gravid)

• novsep

beklagar verkligen sorgen för er som har förlorat ett barn. Det måste vara nåt av det värsta som kan hända... Hjärta

uteungar: kul för din sambo att ha många alternativ! hoppas ni hittar ert drömhus! vi hittade vårt absoluta drömhus i helgen men tyvärr så är inte området så som vi vill ha det. vi körde förbi det igår och njae, tyvärr, trots drömhus så funkar verkligen inte området...
    vi får leta vidare....

på onsdag ryker min spiral!!!! jag längtar så mycket, pirrar i hela kroppen över att vi snart ska börja! vi har tänkt att börja i april eftersom vi inte vill ha ett december barn, men jag börjar allt bli lite otålig nu.. hihi

har ni börjat äta folsyra?

• novsep

Underbara nyheter maajsi, då håller vi alla tummar o tår för er!!

Chiqita, mår du också dåligt under graviditeten? Jag tillhör dom som spyr HELA graviditeten. Känns lite skrämmande men jag har bestämt att det INTE ska bli så nu, tredje gången gillt!! :)

• novsep

Hoppas verkligen inte du blir magsjuk, det är ju värsta sjukdomen!!

Chiqita vi får följas åt om vi ligger hemma o spyr ;) det är som du säger bara 9 månader även om de är riktigt jövliga.

• novsep

GRATTIS SAGA!!!
    Vi har börjat försöka denna månaden och jag måste säga att det är otroligt spännande o pirrigt!!
    Har några dagar kvar till ägglossning men vi kör på ändå, man vet ju aldrig. ;)

• novsep

Ja tydligen, det går inte att ta ett sånt inlägg på allvar.

Jag hoppas det är något annat än en förkylning som bygger bo hos dig :) hur mår du idag?

• novsep

tråkigt o höra maajsi! hoppet kommer ju väldigt fort, klart man hoppas! men då är kroppen iaf igång, håller alla tummar o tår för er nästa omgång!! <3

chiqita, hoppas hoppas det är ett plus på gång, typiskt att inte testet funkade... när har du bim?

jag ska testa nästa vecka, på onsdag tänkte jag om inte mensen kommit...
    det blir så himla lätt att man läser in alla symtom till att  man ska vara gravid.... fler än jag som är supertrött?

• novsep

Hur gick det idag my?

Jag har teststickor från testlagret, räknas svaga röda streck som en graviditet?

• novsep

Beklagar verkligen eko My!! Hoppas du har bra stöd runtomkring dig

• novsep

Känns svårt att skriva efter förra inlägget utan att verka/känna mig taskig men jag vill bara säga att jag fått ett â??

• novsep

:) funkade visst inte att anv symbolen.. GRAVID 1-2 stod det på det digitala så nu är det nog inte inbillning även om det är svårt att förstå... :) hihi

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)