Inlägg från: Sensitiveguy |Visa alla inlägg
  • Sensitiveguy

Mest män på Happypancake?

FeliciaA2 skrev 2013-10-31 20:29:56 följande:

Det är gissningsvis fler män än kvinnor. Ja - kvinnornas mailkorgar blir fulla (i alla fall min)

Nej - de flesta är inte där bara för att prata/chatta . Det är en dejtingsite!!! Många är oerhört seriösa.

Nej - vi som inte är fullt så seriösa är inte heller alltid där för att chatta. Vi ödslar inte tid på blindskott. Jag brände tillräckligt med seriösa kandidater som tröttnade när jag hade fullt upp med att vänligt avvisa de som var helt fel ut.

I övrigt

Om din profil är halvtom/tom och utan bild så ödslar ingen tid på dig. 

Om du börjar dina mail med "hej! hur är läget" så kommer du inte få svar. 

Jag blev less på de som sökte kontakt utan att vare sig ha en profil eller togs sig tid att skicka ett vettigt mail. Att med var och en gå igenom de mest basala fakta såsom ålder, längd, vikt, intressen mm i form av privata mail är en omöjlighet - för många intressenter. De som inte presenterade sig i klartext i profilen åkte ut omgående. Dessutom är det en slags förolämpning på de som satsar på sina profiler. Det kändes fel att killen i mailkorgen visste massor om mig och jag inget om honom när han villa ta min tid i anspråk.

Jag tjatade lite med en gift man som var ute efter ett vänsterprassel. Men jag ifrågsatte honom mest. Det var lite kul...de romanser jag haft har jag hittat på annat ställe (VM bland annat)

Fundera på detta och lycka till :)

Om du är trött på de mail du får - skriv själv till män. ;)
  • Sensitiveguy
    Chockocola skrev 2014-06-24 17:31:52 följande:

Varför är det så många utan bild tro? Man vill ju ha en liten hint om hur dom ser ut? Känner inte för att flirta tillbaka alls när ingen bild finns att se

Har nästan aldrig stött på en kvinna på HP utan bild. Varit aktiv i 2 och 1/2 år och har dessutom bara fått ett spontant mail från en kvinnna och några fåtal flirtar. Några enstaka spontana besök från kvinnor och en del mail, under förutsättning att jag tagit första iniatiativet. Det är den verkligheten man får förhålla sig till som man på HP.
  • Sensitiveguy
    Anonym (Varför?) skrev 2014-07-15 00:16:35 följande:

Han har inte flirtat på ett tag nu. Men jag ska på dejt någon gång nu i veckan, med en annan!! Får väl se hur det går?????? Första gången jag går på dejt med nån från HP, eller öht med någon på 13 år.....

Vad heter du på HP?
  • Sensitiveguy
    Anonym (Ej norm) skrev 2014-10-23 01:10:44 följande:

Dubbelmoral är inte sådär hett i en framtida partner.

Verkligen inte.
Svar på tråden Mest män på Happypancake?