Inlägg från: Anonym (kimpa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kimpa)

Mest män på Happypancake?

Arcnice skrev 2014-07-13 02:03:50 följande:

Varför har är det så få kvinnor som faktiskt skriver en presentation (et inte om det är lika bland männen)?
    Man får alltid tipset att man ska skriva ett meddelande kopplat till presentationen och inte bara ett hej eller liknande. Problemet är ju att det är så få som har en presentation sa det är omöjligt att veta om tjejen ifråga är intressant eller inte förutom att men ser om någon är vacker. Det blir även svårt att skriva ett vettigt meddelande utan något att utgå ifrån.

Bäst vore det om ingen skickade meddelanden till folk utan presentation. Då vore folk tvungna att göra en presentation. 

• Anonym (kimpa)
    Kvinna 27 skrev 2014-08-20 23:54:46 följande:

Jag är med på HP och är ute efter kort romans. Nu har jag fått väldigt fina svar och bestämt träff för fysiskt mys ;) Med fina svar menar jag något som återkopplar till min presentation t.ex.

När jag tidigare sökte vänskap så skickade alla bara kukmått till mig XD

Undrar om det inte är en hel del som tolkar vänskapsvarianten på HP som knullkompisar:) Så en del som klickat för vänner, skriver ju därför i sin pres.-text:
    "obs - jag söker ej sex, endast vänskap"

Grejen är att idag finns så måånga varianter, att de borde ha iaf några till att klicka för i presentationen. Verkar tex som att folk gör skillnad på kk´s och friends with benefits, vilken skillnad det då skulle vara...beats me....
    Någon har skrivit även skrivit att de söker kk+....
    Jag tror att folk idag är riktigt ute och snurrar...
Svar på tråden Mest män på Happypancake?