Inlägg från: Anonym (Sämst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sämst)

Mest män på Happypancake?

Jag har ett konto på Happypancake som jag ibland går in på. Såg en tjej utan bild som varit inne och skickat en flirt först i december och nu för nån dag sen hade han gillat min profiltext. Jag skrev ett rätt långt och seriöst brev för nån dag sen. Vad händer? Inget svar... Såklart. Trodde väl att jag skulle få svar då hon visat intresse för mig.

En annan tjej hade en trevlig profiltext. Hon verkade vara min typ helt enkelt. Dock var hon väldigt snygg och hade bara en massa bilder med putmun och urringning. Jag försökte pika henne lite för det, men skrev förutom det ett väldigt långt och ärligt mail där jag frågade en massa relevanta frågor och gav henne beröm för annat än sina bilder.

Fick faktiskt svar. Hon skrev att det var "dåligt game att dissa hennes bilder" och att "det ger ett lite märkligt intryck". Då har hon alltså hakat upp sig så till den milda grad på min lilla pik att hon inte ens läste vidare. Snacka om att ha liten självdistans och dåligt självförtroende. 

Den tredje tjejen jag skrev till var jättesöt och hade också gillat min profil. Inget svar där heller... Såklart.

Jag fattar ingenting alltså. Vad hände med normalt hyfs? Tycker själv jag skrev väldigt öppna och trevliga meddelanden som hade noll sexanspelning eller nåt annat otrevligt.

Svar på tråden Mest män på Happypancake?