Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Misslyckad abort ? hjälp mig!

Pappan till barnet, vet han? Vad säger han? Är såklart ditt val, men han kanske kan hjälpa dig på något sätt? 

Har också gjort en sen abort och jag rekomenderar inte det. Det är hemskt! Men väljer du det valet så finns det stöttning av kurator osv att få! Personalen brukar vara underbara vid såna tillfällen, iaf i mitt fall! 

• Anonym (?)
    Anonym (hjäälp!) skrev 2013-11-26 17:09:38 följande:
    Vi var bara tillsammans i en månad ungefär och känner inte varandra så bra längre. Vi har inte pratat på flera månader och han vet inte om graviditeten. Är rätt säker på att han inte vill ha barn alls och han vore ingen bra pappa. Bara min kompis som vet.
    Okej, men OM du bestämmer för att behålla, föda och adoptera eller föda och behålla så behöver han ju veta det. 

Om du vill prata med någon som gjort sen abort, och har barn så kan du få prata med mig. Säg till så tar jag bort anonymiteten  
  • Anonym (?)
    Anonym (hjäälp!) skrev 2013-11-26 17:28:52 följande:
    Jo, jag vet det. Kan han kräva att få barnet om jag skulle föda det och adoptera bort? Tack :)
    Ja du kan inte adoptera bort det utan hans tillåtelse, han måste också skriva på ett papper för att kunna adoptera bort det! Så vill han inte adopetera bort det så kan han få vårdnaden. 
Svar på tråden Misslyckad abort ? hjälp mig!