Tjogge skrev 2014-01-14 08:17:22 följande:
Hej! Här är en som också börjat m tempen! Dock bara en cykel men jag har oregelbunden mens så min senaste cykel varade i 86 dagar så blev ett långt diagram ;) tempen gjorde en fin dipp och i samband med det så testade jag positivt ÄL. Dock lossnade inget ägg men det startade heller ingen mens( och ingen ökning alls i tempen) så fick ta läkemedel för å få igång blödningen. I samband med tabletterna så höjdes min temp o sjönk vid mens precis som det ska göra.
Var hittar man det senaste diagrammet på fertility friend? Jag kan inte hitta den (om jag skulle vilja jämföra)
Hej Tjogge!
Jo, jag förstår att det blev ett långt diagram på 86 dagar. Jag har som sagt också oregelbunden mens och tycker detta med tempande är en jättebra koll just då för att man då kan förutse lite mer om när mensen kan tänkas komma. Trist att du inte fick nån ÄL!
Vad jag har upptäckt iallafall på min FF mobilapp så kan jag inte där se eller söka upp tidigare kurvor. Men loggar jag in på FF i datorn så har man alla diagram där, sorterade på startdag för varje cykel i den lilla rutan uppe till höger där det står "overview" Hoppas detta kan hjälpa dig att hitta dina tidigare kurvor för jämförelse.