Tempar/Fertility friend
Haha! Men hur går det för dig då? Känner du dig gravid? Kliar det i fingrarna efter ett test? :)
Haha! Men hur går det för dig då? Känner du dig gravid? Kliar det i fingrarna efter ett test? :)
Sajocawa: Har du några symtom? Har ingen aning när de digitala testen funkar. Testa vet jag!
Hur långt efter pos ältest kan det dröja för äl att komma? Har hört 48 tim så isåfall känns det ju som att jag kan bortse från det positiva ältestet nu eftersom ingen temphöjning skett ännu. Eller? Har inte haft äl sedan i november, äter Primolut för att få mens mellan varven så vore inget onormalt om äl uteblev. Detta är dock första cykeln tempen legat så pass stadigt som den gör nu! Annars har den kunnat skiftat mellan 35,5 och 3,5 på bara en dag.
Tempen på väg neråt. Äl+11 idag. Inget denna månad heller
Är den redan påväg neråt kanske det bara är en dipp, den har ju tid att ta sig upp igen. Eller hur lång lutealfas brukar du ha? Jag hejar fortfarande på dig!
Åh, verkligen synd! Jag håller tummarna ändå, och om inte annat så tror jag juni annars är en kanonbra månad att få barn på! ;) Lycka till!
Marinan: Skulle säkert kunna vara en implantationsdipp du har! Håller tummarna!
Lustitiae: Ja, grattis till äl!
Iskristall hur mår du? Känns de ok att mensen kom?
Lustitiae: Ja mens 22 el 25:e! Ni har ju mys på tillräckligt för bägge datumen så nu är det bara att vänta och hoppas! Du kommer kanske se på lutealfasen sen när äl var. Men får du plus är det bara att gissa. Men vid närmare eftertanke tror jag äl den 25:e eftersom du troligtvis inte skulle fått positiv äl sticka efter om du fått äl den 22:a. Mer troligt att kroppen försökte då men inte lyckades och sen lyckades den 25:e. Men om FF tror på den 22:a kanske det kan vara då? Förvirrande värre haha
Ja hur ser tempen ut idag Marinan?