• livia84

IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare

Hej tjejer! Jag fick en ljusbrun flytning i mån (V5+0) då och bröt ihop totalt, trodde mitt 3:e missfall var på gång. Men sen kom det inget mer å BM sa att det berodde på att vi hade haft sex dgn innan. Man kan även få det av ansträngning såsom träning, man är ju ganska skör.
    Jag har läst om flera tjejer som har blött men det inte vart ngn fara med, så förutsett inte det värsta än. Kan tex va moderkakan Som flyttar sig mm. ring en privat gyn å försök få Vul så fort som möjligt om du är jätteorolig.
    Men jag vet att det är jättesvårt.. Håller alla tummar för er (och för mig, vågar inte tro att på detta förrän jag ser ett hjärta slå)

• livia84

Hej babylove78! Stort grattis:) skam den som ger sig, jag blev gravid på 4 återinföringen och hade då haft 2 tidiga mf. Man kan inte förstå att man har lyckats, det e för bra för att va sant liksom, speciellt när man inte känner så mkt så vågar man verkligen inte tro på det. Jag hade bara molvärk de första veckorna efter mitt plus, sen kom hungern men jag har mått oförskämt bra. Så ja, man kan må bra och inte ha så mkt symptom :)
    Jag fick oxå brunt på papperet men fattade sen att d berodde på att jag haft sex. Man kan även få det av ansträngning. Och så hade jag det även nu i v16 men det gick över efter 2 dgr. Så ja, allt kan vara ok :)
    Oroa dig inte utan försök njut! Boka in ett tidigt ultraljud (ring ngn privat tex) annars får man det i V8 efter ivf. Jag fick 2 tillbaka och har 2 bebisar i magen, helt galet fantastiskt :) lycka till!

• livia84

Förstår din känsla... Men kroppen ska kunna ta över/sköta produktionen själv så du ska inte behöva ta mer än vad läkarna säger..
    När d tog sig för mig denna gången var det en ostimulerad naturlig cykel och det funkade :)

Svar på tråden IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare