IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare
Jobbigt vänta tills nästa måndag så hoppas denna veckan går fort.
Från att fått ett super starkt plus förra veckan, testade jag svagt plus imorse. Suck inte länge jag fick vara glad för pluset. Blöder än. 16 dagar nu. Gå till jobbet spela käck och glad.
Ja tack snobben! Jätte fint och väldigt bra beskrivet av hur det kan vara. Har känt senaste tiden ifrågasatt att jag mått dåligt av denna ivf karusell bla av min sambo och min pappa. Fick tips av min pappa att jag kanske
kunde ta till lyckopiller. Fy han uttryckte sig klantigt och jag vet att han inte menar illa.
Men en del verkar inte förstå att man mår dåligt i mellan åt. Att man behöver gråta. Och att det är ok!
Sånt stör mig så mycket. Folk verkar bara tro att man glömmer efter varje behandling. Och man går vidare som ingenting.
Så glad för dig att du lyckades bli gravid! Och det skall gå hela vägen nu.
Så spännande Kram
Konstaterat missfall. Var hos läkaren idag.
Vågar man ta det sista ägget? 5 försök. Har inga hopp direkt.
Tack fina ni! Blev väldigt rörd av era fina ord. Tack för stödet! Vi har bokat in en semester till Grekland nästa månad. Känns bra. Får se om vi tar sista ägget( sjätte ägget ) efter det eller väntar på landstinget.
Hej, vi kommer börja med nytt ivf efter sommaren hos landstinget. Vi kommer få två ägg tillbaka, embryon. Vi är vana vid blastocyster men hoppas att något embryo fastnar. Fick höra att tvillingrisken är 25%. Vi kommer avstå från vågat sjätte blastocyst som vi har kvar. Känns som vi har dålig tur med dom trots guld ägg. Bättre börja om, vila över sommaren. Grekland resa bokad i maj kram alla
Heidi82 hej! AHA syror? Jobbar med AHA inom hudvård. Måste missat. Missat även med glue! Berätta gärna mer
Haha jaha jo men det vet jag ju vad det är! Måste vara rejält trött här i sova intressant med glue det skall jag fråga min läkare om när vi sätter igång i augusti! Är det vanligt?
Mocha! Grattis underbart nu blir det ! Kram