Nordic IVF Center Malmö
Hej! Ska på vårt första möte på nordic den 11/2. Vi fick en dotter dec -10 och har det senaste året gjort 4 misslyckade fet. Hoppas att de ska funka med färskförsök nu.
Hoppar med i tråden o önskar ALLA lycka till! Kram
Hej! Ska på vårt första möte på nordic den 11/2. Vi fick en dotter dec -10 och har det senaste året gjort 4 misslyckade fet. Hoppas att de ska funka med färskförsök nu.
Hoppar med i tråden o önskar ALLA lycka till! Kram
Grattis Moolie!!!
På rmc gäller inget sex när man ruvar heller... Men de är säkert ingen fara Moolie men kanske sk vänta tills ni vetâ?º
*ska vänta tills ni vet... J-kla mobil:/
Moolie aldrig försökt att bli gravid innan?! Vad gör du på en Ivf klinik då???? Ursäkta men din attityd passar inte in på denna tråden tycker jag iaf....
Moolie stort grattis!!!
Skönt att allt gick bra Libra1...
Moolie hur mår du?
Tummen ner för förkylning moolie men de klart som du säger man kan vila.
Imorgon ska vi på vårt förta möte på nordic efter att de blivit framflyttat en vecka.. Spännande längtar. Hoppas vi får komma igång direkt...;)
Hej tjejer!
Vi var på första mötet i förra veckan o träffade en läkare som hette Ulf. Måste säga att var lite smått tagen efteråt. Han pratade typ allt i pengar.. Då måste vi ta de proverna då kostar den 1200:- och om
vi måste kolla det så kostar det 500:-...?!
Detta kostar redan så mycket pengar så 500:- hit eller dit spelar ingen roll(läs spelar roll)... Går man till en vc så kostar en provtagning 150:- här skulle de ha 1200?! MEN vi hade redan tagit dessa prover så de löste sig...Jag önskar bara färska försök med detta 3-packet o han menade på att de spelar ingen roll om de varit frysta eller inte, men på RMC sa de att de kunde spela roll vissa blev bara gravida på frysta o vissa bara färska. (Vi fick en dotter på ett färsk f och misslyckades 4 ggr med fet)
Hur som helst så ska jag börja med menopur 125 på torsdag.LÄNGTAR
2014 vad kul att komma igång. Jasså jobbar hon där. Vet ni om de söver vid äp på nordic?