Nordic IVF Center Malmö
Hej,
har följt tråden lite. Under julen läste jag den föregående tråden du var med i Libra. För mig var det en tröst att läsa om andra i samma situation när totalt deppade ihop efter mitt misslyckade försök på Cura/Öresund i november. Trots bra värden fick de bara ut ett ägg som inte befruktades. Gillade inte kliniken. Jag träffade Pia under min utredning så för mig var det ett lätt beslut välja Nordic istället. Det kändes bra att träffa henne och hon kom ihåg mig från förra våren. Hon gjorde en ny utredning som jag inte behövde betala för eftersom hon tyckte att det var märkligt det gick så dåligt. Hon trodde inte mina värden kunde ändras så drastiskt på 6 månader.
Jag är 40 och jag och min sambo har försökt bli gravida i 16 månader nu utan att lyckats. Jag har ett missfall i bagaget. Nu ska vi göra ett försök i mars. När jag läser om att december inte är en bra månad så känner jag igen mig för jag tänkte väldigt mycket på när det var bra att bli gravid av olika anledningar men nu struntar jag i det. För mig spelar det inte så stor roll jag blir lycklig om det kryper ut en krabat vilken dag på året som helst :)
Vi hörs!