Nordic IVF Center Malmö
Hej! Lägg gärna till mig. Sprutstart 3 april VUL 10 april VUL 14 april
Hej! Lägg gärna till mig. Sprutstart 3 april VUL 10 april VUL 14 april
Libra1: då ses vi på lördag ;) vi har äp på torsdag och insättning på lördag. Förra gången blev jag överstimulerad och låg inlagd tre-fyra dagar men blev gravid och fick en liten kille. Nu har jag samma dos me n är fyra år äldre och det borde väl göra mig lite mer svårstimulerad? Edison: jag blev också svullen och det kändes som om jag var höggravid (hur det kändes visste jag inte då men ändå). Det var vätska i buken pga överstimuleringen. På sjukhuset fick jag sprutor mot blodpropp som jag också fick med hem för att ta en tid. Men som sagt det löste sig jättebra och jag hoppas det gör det för dig med!
Spännande med häxor! Skulle det fungera är det ju kanon! Har tagit min Ovitrelle ikväll och är lite orolig för att må kasst o vara supersvullen imorgon på jobb...:/ Förra gången jag gjorde detta var jag så himla luttrad och redo för allt möjligt.
Libra1: underbart att sex st tog sig och att du dessutom kanske har fler på gång :) Äp idag gjorde ont men de fick ut 7 ägg. Pia är snabb när hon plockar. Nu gör det så ont så jag helst inte rör mig alls. Vi fick också frågan om vi ville ha tillbaka två och blev helt tagna på sängen. Hade inte förväntat oss frågan ens. Återföring på lördag vi med. De sa att de ringer om något skulle vara fel och att de inte utvecklas som de ska. Nassa: hoppas på positivt besked för dig!
Idag fick vi tillbaka ett kanonägg. Citat Pia: " Hade det funnits betyg för ägg hade det här fått MVG ." Alla 7 blev befruktade men de var tveksamma med resten så de skulle odla vidare till blastocyster och om de klarade det kunde det bli något till frysen. Känns skönt att vara ruvare nu. Nu gäller det bara att göra saker så att tiden går snabbt fram till testdagen. :)
Jag spolade igenom äggledarna på RMC. De tar en liten slang och för upp den i livmodern, blåser upp en liten ballong så att den stannar och inte glider ut och sedan spolar de. Det enda som gjorde ont var när de blåste upp ballongen men det var bara en sekund. Resten var bara att det de spolade in kom ut igen.
Hej!
Libra: skriver du in mig på listan är du snäll? Blastocyst femdagars i ostimulerad cykel (köpte ut alla mediciner men mensen kom helt oplanerat när jag var på resa så vi fick köra ostimulerat). Gravid med BF 8 mars 2015!
Hoppas på lycka för alla er andra!
Libra1: håller tummarna så hårt jag kan!
Vad spännande med två!