• Tindra85

Nordic IVF Center Malmö

Lycka till :)

Libra1 skrev 2016-01-28 09:56:54 följande:

Var på VUL igår. Det såg bra ut. 15 äggblåsor. Rekord!!! Jag är glad. Nytt VUL imorgon och ev ÄP på måndag. :)

• Tindra85
    Libra1 skrev 2016-02-02 18:56:19 följande:
    Tack!!! Mår ok. Det gjorde mer ont idag vid själva plocket. Men fick med mig några Citodon hem. Tur det! :)
    Va spännande :)

Jag har haft rejält ont på äggplock på RMC tidigare så var VÄLDIGT tydlig med det nu haha...blev så nerdrogad så jag bara hade sluddrat och varit jättesentimental hela tiden haha, minns typ inget :D

Önskar dig all lycka till!
  • Tindra85

Men nordic öppnar ju till 1-2 aug? Semesterstängt tom v 30 väl?

Läste på hemsidan nu att man kan maila och säga att man vill ha under v 30 (antar för o slippa bli nerringd mån v 31 antar jag)

Jag är i samma sits som dig, mitt problem är dessutom att vi åker iväg nästa fredag och är borta i tre veckor...barnmorskan i byn har skickat remiss till sjukhuset i förhoppning att jag ska få en tid nästa vecka men känns inte troligt. Emmakliniken hade fullt denna och nästa vecka sa dem till mig i vart fall :/

Men som sagt borde de ju kunna vida dig till Nordic i augusti :)

Lycka till!

GrukanGrace skrev 2016-07-20 00:11:41 följande:

Hej

Nu när Nordic har sommarstängt vem vänder man sig till då för vul? Behöver göra ett 1-2 augusti.

Tror det blir svårt med tid på vanlig mottagning eller?

• Tindra85

Nordic IVF Center Malmö har semesterstängt vecka 27-30, dvs 2 ? 31 juli. Vi öppnar åter måndagen den 1 augusti kl 08.00.

För er som är patienter hos oss och som har frågor angående behandling, planering för ny behandling eller vill boka tid för graviditetsultraljud går det bra att skicka mail till oss under vecka 30. Använd då den e-postadress ni har fått av oss.

-vet dock inte vilken mail de hänvisar till? Vet du?

• Tindra85

Är det underbehandling@nordicivf.se ?

Jag har nämligen inte fått någon mail så vet inte :)

Och ultraljuden där ingår ju om man är under behandling.

GrukanGrace skrev 2016-07-23 03:34:10 följande:

Åh ok slarvigt av mig fick för mig att det var tom 31.

Borde väl vara den vanliga "underbehandling"?

Jag mailar dem.

Kram

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö