• ITM

Nordic IVF Center Malmö

Nassa stor kram till dig!

Libra1 skickar en till dig oxå!
    Ruvardag 4 idag och jag är sjukt svullen hoppas inte de lutar åt överstimulering... Tar ju ovitrelle i små doser nu under ruvningen så det är kanske inte så konstigt... Men håller tummarna att pyret håller sig kvar där inne.

• ITM

Edison vad roligt! Vi har testdag 30/6. Känns väldigt låååångt dit. Värker i min mage oxå men kan inte säga att det är molvärk. Om
    jag sitter still för länge o sedan rör mig hastigt sticker de som nålar i äggstockarna men har för mig jag hade så sist oxå! Har aldrig fått tillbaka på dag 2 innan (bara balstisar) så hoppas detta ska funka.

• ITM

MissKS stor kram till dig!

Edison wow stort grattis!!!

• ITM

Glad midsommar alla kämpar!!! Solen skiner njut av dagen.

• ITM

Libra jag har oxå fått blödningar vänlig tidigt och denna gången går jag på ett schema med ovitrelle och lutinus efter äp. Till en början tar men de varannan dag nu 2 dagar lutinus 1 dag ovitrelle. De skulle hålla mina blödningar borta. Denna gången hoppas jag att de inte kommer alls... Men de för man ju varje gång ;)

• ITM

Någon här innan som blivit överstimulerad? Är så sjukt svullen har nu jätte ont i magen ovanför naveln kan knappt gå rakt. Kan de ha med svullnaden att göra?

• ITM

Har ös symptom pratade med Pia precis ska komma till kliniken idag för koll av mage och ta blodprov för att se om jag är gravid....hjälp hade ställt in mig på den 30/6 för att få svaret...

• ITM

Tack Libra1. Är ös men ej så mycket. Har lite vätska i buken men ej så Pia tyckte de behövdes tappas. Om en timme vet vi om
    Hcg är högt nog för en graviditet. ;)

• ITM

Pia ringde precis provet var positivt. MEN hon vågade inte tro på de till 200% som
    Hon sa för att jag tog ju trotts allt 6 enheter ovitrelle i söndags. Ska antagligen dit på tor för nytt blodprov o då ska de ju ha stigit ännu mer.
    Hcg låg på 128 idag jag vet inte om de är högt eller lågt ruvardag 11 med en 2 dagars?!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö