• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Sant! Jag ringer under dagen. Känner mig sååå glad. Börjar må lite bättre nu. :)

• Libra1

Edison: Låter förnuftigt att vänta lite till. Jag glömde att ringa. Så dumt! Gör det imorgon eller i nästa vecka. Tror det är bra att ringa redan nu. Sen vill de att man ringer vid mens för att checka av. :) Vi hade ett BF 27 dec förra året. För oss skulle det blivit en mysig jul. Men för barnen blir det mindre kul. Nu blir det januari. Fast det är ju inget som säger att man kommer att gå i 40 veckor.

• Libra1

Nassa: Ett stort lycka till. Ibland blir första gången en testrunda. Man svarar så olika på medicinerna. Hoppas Pia har lyckats klura ut det bästa för er denna gång. Angående december så tänker inte vi IVFare så ofta på när utan om.

• Libra1

ITM: Lycka till på tisdag. Jag tror faktiskt inte att barn får följa med in på ett VUL. Kan hon sitta utanför så går det väl bra. Men visst, det kan ju vara lite känsligt. :-/

• Libra1

Det har varit lite olika för mig. En gång så skulle jag jobbat kväll när det var dags för Ovitrellen. Det kändes inte så säkert då den måste tas på en exakt tid. Så då blev det fr om den dagen. Annars har det nog varit från ÄP. Jobba dagen efter går inte för mig. Är väldigt öm i slutet också.

• Libra1

Ja det är verkligen snart. Hänger inte med. Hi hi!

Ska beställa mina mediciner idag tänkte jag. Hur har ni gjort? Hämtat ut allt på en gång? Sven sa att vi inte skulle göra det, men det känns så osäkert. Jag har alltid hämtat ut allt så det finns hemma när vi startar.

• Libra1

Vad kul att det börjar närma sig för er. Sprutorna hjälper också till med slemhinnan. Annars blir det för sent. Vaggisarna börjar man med efter ÄP. :) Tabletterna vid FET innehåller Östrogen som bygger upp slemhinnan. :)

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö