Nordic IVF Center Malmö
Någon mer som är igång med sprutor?
Jag är på 4e sprutdagen nu. Började såklart blöda trots Enanton så nu måste jag på extra undersökning i morgon. Vanliga vul är på fredag. Många mil blir det :)
Någon mer som är igång med sprutor?
Jag är på 4e sprutdagen nu. Började såklart blöda trots Enanton så nu måste jag på extra undersökning i morgon. Vanliga vul är på fredag. Många mil blir det :)
Gina43 vilken dos tog du och vad höjde de till?
När är beräknat äggplock? Eller blir det vul igen i veckan?
Skönt att du känner dig lite bättre idag. Ibland får jag pms liknande besvär trots Enanton. Denna månaden innan sprutstart fick jag en blödning. SÅ OBRA. Men allt verkar som det ska ändå.
PS båda läkarna var på plats idag. Så du får nog kontakt snabbt.
Skönt du mår lite böttre Libra!
Hörde någon från Nordic av sig och fick du hjälp på vc?
Någon annan som snart ska ha äggplock I gruppen?
Ska på vul på måndag och preliminärt plock onsdag eller fredag. Jag hoppas på fredag för jag ska på tjänsteresa. Men det får lösas.... behandlingen är viktigast just nu.
Ska bli då spännande denna gång då jag har ny behandling denna gång. Någon annan som har erfarenhet av att fortsätta spruta med ovitrelle även efter ägglossningsdagen för att hjälpa kroppen med hcg?
Jag har även ätit q10 I snart 4 mån. Får se om det gör någon skillnad.....
God kväll. Vad skönt läkaren ringde dig. Hoppas det blir bättre med halvt plåster nu.
Ang. Tsh sa Nordic till oss som så att det är vid graviditet som högt Tsh är olämpligt och främst för barnet. Det ska inte påverka att kunna bli gravid. Men Jag har också vänner som inte blivit gravida innan de fått levaxin och fått ner Tsh. Slump eller inte...vet inte.
Ang sammanvöxtningar är jag i din klubb där också. Tarmar och äggstockar och urinblåsa mm. Fuck endometrios.....
PS fick du + när du körde ovitrelle som stöd efter äggplock?
Libra be om att få sänka kör Tsh om du tror på det själv. Det är det viktigaste att du känner att alla förutsättningar är på plats.
Jag har Tsh på 1.2 nu men det va uppe i 4.75 på Öresund utan att de sa något. Tror deras gräns va 4 så de gjorde fel. Mitt Tsh är lägre nu av okänd orsak. Ev kan det hänga ihop med att jag hade högt prolaktin som jag ny medicinerar för. Prolaktin är nu lågt och även Tsh.
Mina sammanvöxtningar känns inte av så mkt däremot känns endometrios härdar som sitter på tarm mm. Vid olika tidpunkter under cykeln gör det mega ont när gas pssserar i tsrmen eller innan det är dags att göra nr2.
Vilken bra befruktning!
För vår del har det varit negativa trenden för varje steg efter äggplock. Tex. 8 ägg plockade 6 befruktade 4 delat sig och 1 bra kvar. vi har aldrig haft en blastosyst.
Jag har också bra amh trots ålder men har ändå fått så hög dos gonalf som 375. 2011 blev jag överstinulerad på 150. ... men visst jag är äldre nu...