Nordic IVF Center Malmö
Libra1 jag undrar med hur mycket ovitrellen kan ge i utslag. Men vi hoppas såklart. På torsdag vet vi....;)
Libra1 jag undrar med hur mycket ovitrellen kan ge i utslag. Men vi hoppas såklart. På torsdag vet vi....;)
MissKS
Jag är gravid!!!!!!!!!!
Vill passa på att önska alla en härlig sommar! Stor kram
Tusen tack! Helt overkligt efter 6 försök tog de sig äntligen!
Kul att ni snart är igång igen tjejer! Njut av sommaren först bara!
Kram
Gina grattis till prinsen!
Tyckaom låter som er resa liknar vår. Vår dotter blev till på första försöket på rmc 4 fet senare inget syskon... Efter 2:a färskförsöket på nordic är jag nu gravid igen. ;)
Ska på vul på måndag o hoppas att få se att allt står rätt till. Mår illa morgon middag kväll då det är ju goda tecken.
Lycka till alla ni som snart startar upp nya beh. Ingenting är omöjlig
Kram
Tyckaom kram till dig!
Millan sjukskriv dig säger jag oxå. Jag var sjukskriven nu förra gången och upplevde ett helt annat lugn under ruvartiden.
Har idag varit o "förberett" för ett kvadruppel ( kanske inte stavas så) på mödravården. De mätte fostret för att jag sedan ska ta ett blodprov v14.0. När vi säger till läkaren att det är ivf så säger han att de inte är så vanligt att personer som genomgått ivf gör kub, nupp o allt vad de heter. För då har man lyckats få guldägget?!? Hallå så bara för att man gör ivf så har man inte rättigheten att göra dessa tester. Då ska man typ "bara" vara nöjd att man får barn. Är de så ovanligt att gravida kvinnor som gjort ivf gör dessa tester?
Tack för era svar. Började tänka att vi var konstiga som valt att göra detta.
Det var för sent för oss att göra nupp och kub så de blir kvadruppel och då tar man ett blodprov som lägga ihop med olika parametrar för att få fram ett "värde".
MissKS stort stort grattis! Helt underbart.
Walkwithme härligt då har ni BF 6 dagar efter oss.
Håller mina tummar otroligt hårt Moolie. Positiva tankar är en bra början!