Nordic IVF Center Malmö
Libra jag har aldrig gjort rekto, gastro eller koloskopi. Jag är dock opererad och rensad på endometrios sammanvöxtningar samt härdar. Helt katastrof i magen och fick remiss till ivf direkt efter op.
Libra jag har aldrig gjort rekto, gastro eller koloskopi. Jag är dock opererad och rensad på endometrios sammanvöxtningar samt härdar. Helt katastrof i magen och fick remiss till ivf direkt efter op.
Spännande! Visste inte att de jobbar helger på Nordic. Även för äggplock?
Idag I dag är jag lite knäckt..... två vänner är gravida. Såklart glad för dem men när man gör ivf så är allt lite upp o ner och hormoner och besvikelser. En tuff dag idag.
Tack snälla.
Det är något med våren också eller? Såg magar överallt på maxi när jag va där .... eller är det hjärnspöken :)
Tänkte skryta lite med mig själv. Har gått upp minst 2 kg varje behandling. Vilket resulterat i att jag vägde 12 kg mer än när mitt barn var var 1 år och 8 kg mer än när vi blev gravida. Så nu tog jag tag i sak och trots att jag är mitt i behandling så hart jag på 3 v gått när 2.5 kg.
Trodde aldrig det skulle gå :)
Visst sliter det Gina43.
Det svåraste här hemma är att mannen inte förstår hormon svängarna och den förlamande tröttheten mitt i sprutorperioden. Energin räcker till job o inge mer typ.
Som ikväll när jag varit iväg o kom hem sen va dottern fortfarande vaken trots han vet att hon behöver va i pyjamas 19.00 för sen blir hon övertrött och då är nattningen iiiiinte rolig. Bara tårar. Sånt gör en så trött. Bråk o gråt pga den vuxne inte vet bättre. Nu är det hormonerna som talar. Men man kan ju göra saker lätt eller svårt för sig!
Gina43 så tråkigt att höra att ni kämpar i relationen och besvikelser. Jag är ingen psykolog men är ni överens om syskon? Det låter lite som att du är på och han är inte med på tåget. Kanske ni ska ha ett samtal.om vad ni vill...lägga korten på bordet lite.
Vill han samma som dig kanske ni även ska prata om hur ni upplever ivf och hur ni kan stötta varandra?
Hoppas på att det blir ett plus för dig nu!
För egen del närmar det sig ovitrelle på onsdag och äggplock på fredag. Ska bli spännande och samtidigt skönt.........Detta är mitt livs sista äggplock för detta är vårt sista försök. Sen blir det äggdonation om vi ej lyckas. Hoppet är det sista som lämnar mig så även om oddsen är låga hoppas jag på plus så klart.
De gör inte äggdonation vad jag känner till. Men vi tänker oss Riga.
Målamitthjärta det är för få donatorer i sverige pga olika anledningar. Tex att det krävs öppen donation. Priset är lägre o väntetiden kort i Riga tex.