Nordic IVF Center Malmö
Härligt 2014bebis!
Sindyrella1983 hurra!
Härligt 2014bebis!
Sindyrella1983 hurra!
Leja stort grattis!
2014bebis håller tummarna för guldägget finns där!
Trevlig helg!!!
Grattis 2014bebis! Nu håller jag mina tummar!
Håller tummarna 2014bebis. Jag tror det är för tidigt att testa vänta tills ruvardag 12 med 5-dagars
Grattis sindyrella1983
Sindyrella1983 hur har det gått idag?
Sindyrella varm kram!
Moolie skönt!
Libra1 grattis till ruvarsstatus. Är de första gången du kör med ovitrelle efter äp?
Vi gjorde de vid vårt sista försök (efter 5 försök där mens kom jätte tidigt) nu är jag gravid i v.25. Håller tummarna för er! Kram
Libra1 jag blev överstimulerad men de avbröt inte ovitrelle schemat. De sa till mig innan jag började att om jag blev ös skulle de avbryta. Men var nere på 2 xtra vul under ruvartiden för att hålla koll på vätskan. Var mega svullen andra vul:et tappade de mig på vätska dock inte så mycket. Tänk så här oftast betyder en ös en graviditet;)
Sindyrella1983 kram
Lycka till alla! Trevlig helg!
Mom2012 jag kommer inte ihåg exakt vilken dos jag tog av ovitrellen men det är
Absolut inget som man ska mixtra med själv. Kliniken Har ett framtaget schema för detta och är väldigt observanta så man inte blir överstimulerad. Men du kan ju ta upp det Pia eller vem du har?!
Jag gjorde 4 frysåterföringar på
RMC och fick blödningar så snabbt som 2-6 dagar efter fet... Ingen sa något om detta, det enda de sa att de fanns inget annat o göra.
Vid mitt första ET på Nordic träffade vi en läkare som hette Ulf.
Jag frågade även honom om de fanns något man kunde göra för att "slippa" blödningarna så tidigt men fick till svar att det inte fanns något. Av en ren slump så tog jag upp de med Pia inför vårt andra ET och på fullaste allvar så la hon sina händer i ansiktet o sa- oj du menar inte detta? Då måste vi stödja med ovitrelle efter ÄP o de lyckades....så lyft frågan inför nästa försök.
Bebis2014 jag håller mina tummar för er så de är helt blå...;)
Oj vilka konstiga hopp i mitt förra inlägg... Sorry! Skyller på mobilen
Stort grattis Millan14. Njut!!!!
Jag gråter nästan av lycka 2014bebis. Njut nu o ta det bara lugnt. Stort grattis!!!!!!
Mom2012 stor kram till dig!
Lycka till imorgon 2014bebis!
2014 åh är så glad för er skull! Grattis o njut av julen.
God jul till alla!
83bergkvist så underbart! Stort grattis