Nordic IVF Center Malmö
ITM: Grattis! Vad bra. Då kanske det blir frys ändå?
ITM: Grattis! Vad bra. Då kanske det blir frys ändå?
Tyvärr får man inte så bra hjälp på gynakuten när det är så tidigt. De menar på att de inte kan göra något ändå. Jag har blivit hemskickad många ggr. Trist! :-/
Hjärtat börjar att slå redan i vecka 5-6 något. Men det kan vara svårt att se så tidigt. Därför brukar man vänta till vecka 8.
Precis! Fick kontakta min BM istället och gå den vägen. Hon skickade vidare mig med ett intyg till gynakuten igen eftersom hon inte kunde se hjärtat slå. Där fick jag ändå tjata mig till ett VUL. Hade ändå fått en blödning och var väldigt orolig. :-/ Det enda gynakuten sa var att de inte kunde göra något. De kan inte göra VUL på alla för att de är oroliga eller har lite blödningar. Det förstår man ju. Men ändå. Helt sjukt!!! :(
ITM: Grattis till ruvningen! :)
2014bebis: Jag röntgades igår. Det gick bra men var lite trångt. Får svar på onsdag nästa vecka. Dryg väntan! Känner på mig att vi inte kommer att kunna köra igång nu. :-/
finski: Grattis!!! :)
2014bebis: Jag har plussat på rd9 med ett 2-dagars. :)
Jag tog en liten paus från allt i helgen.
Stora kramar till Moolie och 2014bebis. Så ledsen för er skull. :(((
Idag ringer läkaren mig så jag får svar på magnetröntgen. Snälla sten var borta!!!
ITM: Så ledsen för din skull också. :(((
Ja alldeles för länge känns det som. :)
Nassa: Grattis till en bra äggskörd. Låter som om du bara har positivt att säga om Nordic. :)