Nordic IVF Center Malmö
Var hos Sven igår och ska starta med det korta programmet om ca 2 veckor när mensen är igång. Hade ju det långa programmet sist så det här kommer ju gå super fort :/ :) Förmodligen blir det icsi på alla ägg.
Var hos Sven igår och ska starta med det korta programmet om ca 2 veckor när mensen är igång. Hade ju det långa programmet sist så det här kommer ju gå super fort :/ :) Förmodligen blir det icsi på alla ägg.
Hur går det Moolie?
Grattis Moolie till plusset! Och Libra1 lycka till med operationen! Inväntar själv mensen vilken dag som helst så jag kan börja med sprutorna :)
Börjar med sprutan på söndag! Korta programmet så det kommer säkert gå väldigt fort fram. Är lite nervös för spruta nr 2 dock.
Hur gick operationen idag Libra1?
Hej Miss KS!
Väkkommen framför kulisserna. Gick oxå på Rmc under landstingsförsöken. Kan inte säga sådär mycket negativt om Rmc som många andra upplevt. Faktiskt var Kryztoff den jag gillade bäst. Han sa inte så mycket och man hade lite svårt att tyda honom. Men han var faktiskt väldigt mänsklig efter en stor blödning jag hade, där jag trodde jag hade fått missfall. Han gav mig ett vul xtra efter han kollat att det inte var missfall. Däremot veckan efter där jag skulle komma tillbaka på det andra Vulet undrade hon varför han skickat mig igen. Riktigt okänslig var hon. Ursäkta romanen!
Förresten lycka till med ruvningen Miss KS