Nordic IVF Center Malmö
Snart är det april och dags för IVF, även om tiden tycks gå väldigt sakta just nu så är vi snart där =)
Som jag längtar!!
Någon mer som planerar starta i april? :)
Snart är det april och dags för IVF, även om tiden tycks gå väldigt sakta just nu så är vi snart där =)
Som jag längtar!!
Någon mer som planerar starta i april? :)
För oss blir de antagligen sprutstart v16 :) Idag föreslog jag för sambon att vi kanske skulle starta i mars redan, men han tyckte vi skulle hålla oss till planen och starta i april:) Hoppas allt går bra med operationen imorgon libra!
jag skrev ju precis det, att för oss är de lika välkommet när än på året det blir. För vår del hade de gärna fått bli december, ingen hade varit lyckligare än vi! Detta är ju vår dröm, och vad vi kämpat för så länge.
Vi kommer ju inte sluta försöka på egen hand, men menar att april ligger så nära ändå så vi kan lika bra hålla oss till planen och starta men IVF i april :)
Nassa: Stort lycka till! Hoppas det går vägen denna gång :)
Ni som genomgått IVF tidigare, har ni sjukskrivit er vid ÄP och ET eller har ni jobbat på som vanligt?
Min chef vet vad vi går igenom och är väldigt förstående och stöttande. Har ett väldigt stressigt jobb så har pratat om att eventuellt vara hemma en vecka i samband med IVFen. Vet inte om man ska ta en vecka från ÄP, eller ET? Hur har du gjort libra?
Det här med akupunktur är faktiskt något jag har funderat en del på.
Hur många gånger var du på akupunktur, och när i behandlingen gjorde du det?
Ja man får väl helt enkelt se hur man mår. Skönt att ha möjlighet att vara hemma ett par dagar iaf om man känner att man skulle behöva det :) bara 4 v tills ni startar nu libra:) de är ju jättesnart:)