Nordic IVF Center Malmö
Tack för alla tips ! Det är en stor trygghet att ha alla er här!! Jag tar q10 30mg ber dag ! Är det rätt dos?
Tack för alla tips ! Det är en stor trygghet att ha alla er här!! Jag tar q10 30mg ber dag ! Är det rätt dos?
Förresten har någon av er upplevt viktuppgång under ivf? Jag har gått upp ca 7 kg sen kah började ! Har aldrig varit överstimulerade!
Hej ! Hur har ni fått tag i melatonin? Är det kliniken som har skrivit ut det? Jag har hittat en sajt dör man kan beställa det ? Vågar man ?
I USA kan man köpa det i en vanlig livsmedelsbutik! Jag är nämligen i USA nu!! Vågar man?
Ohhhh va synd att jag inte såg det tidigare ! Har precis köpt två burkar!! Tack ändå !
Jag har annars en oöppnad burk av dessa. 240 tabletter varav 1 per dag. Kan sälja för halva priset.
Nu har jag köpt melatonin men vågar jag börja ta det när jag har problem med sköldkörtel och går på levaxin?
Mitt tsh pendlar allt från 0,67 till 6,2 med 150mg levaxin ! Hur mycket levaxin tar du ?
Nu har jag tagit melatonin i tre nätter !
Jag sover som en stock! Hur länge behöver jag ta det ni som har gått på det ? Måste erkänna är lite rädd för biverkningarna ! Stoppar i mig så mycket
Vad vet ni om DHEA ? Har läst att det kan påverka ägg kvalitén?
Har fått redan på amh värdet 6,3! Lågt men kan bero på nedregleringen med synarela! Vad ligger ni andra på?
Frågade också om melatonin och DHEA ! Tydligen inget man jobbar med i Sverige endast utomlands !
Någon som har varit nedreglerad under en längre tid med synarela! Hur kommer man igång efter det ? Slutar med synarela ? Väntar på nästa mens ?
Beror kanske på vilken dos man haft, men jag fortsatte bara med samma dos, men lade till Gonal-f. Man ska inte ha mens, eftersom poängen är att svälta ut endometriosen, och då vill man inte föda den genom att blöda igen. Jag fick instruktioner att, om ivf inte lyckades, direkt börja med synarela igen när jag började blöda. Ingen mens innan nästa försök.
El gonalf då?
Hur kollade de att du var tillräcklig nedreglerad!?!