• Libra1

Egentligen skulle mensen kommit igår men fick bara brun/rosa Lutinus. Har verkligen trott att det skulle forsa idag med tanke på värken i natt men nej. :) Brukar mensen bli sen för er? Vid andra försöket när vi misslyckades så kom mensen på bim med dunder och brak.

• Libra1

Nassa: Det låter ju lite lovande att hcg minskar. Då kanske det blir ett missfall. Så kan man hoppas på att kroppen absorberar det. Hoppas verkligen du slipper OP eller cellgift.

Kan du inte sjukskriva dig själv? Det kan man göra i 7 dagar. Efter där behövs ett läkarintyg. Har du mycket ont så får en läkare sjukskriva dig. Detta är ju jobbigt både fysiskt och psykiskt. :-/

Själv så försöker jag inte ge upp ännu även om det kommer lite rosa idag.

Kramar!!!

• Libra1

Tack! Men det är nog kört. Rd11 och minus. Blodet har även börjat komma nu. :-/ Vill bara göra ett nytt försök NU men bör väl vänta lite. Augusti kanske. :-/

• Libra1

Ett digitalt gjorde inte utslag ännu så får väl avvakta lite. Drygt! Vill veta nu!!! :)

Har fått ont i ena äggstocken. Visst är det så att en överstimulering känns av när man blir gravid. Hoppas!!!

• Libra1

Idag fanns inte plusset längre och jag blöder lite rött. Känns väldigt kört. Testdag imorgon. Antar att det blev ett tidigt missfall igen. :(

• Libra1

Tack! Det känns tungt idag. :(

Har precis mailat Nordic svaret. Inte alls det svaret jag hade hoppats på. Frågade om jag kan få ta ett blodprov. Har fortfarande lite känningar av en graviditet och är lite öm över höger sida. Blir orolig att den satt sig fel. :-/

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö