Nordic IVF Center Malmö
Här finns lite tips: fertilitetsguiden.com/alternativ/alt_behandlingar.php
ITM: Lycka till! :)
Den här är bra. Fast 2-dagars står inte med så man får räkna om.
www.nyufertilitycenter.org/ivf/embryo_transfer
Sindyrella: Välkommen hit! Vad kul! Eller nej, det är ju tråkigt att ni också måste gå vidare.
Email: underbehandlingmalmo@nordicivf.se
Vi ska nog också göra nästa i september. De krockade med annat i augusti antar vi. Så lite dumt!
Vad var ditt första intryck? Jag trivs med alla på Nordic. :)
Jaså är Sven tillbaka igen. Han var där bara tillfälligt innan. Något flummig men hade många bra svar på våra frågor. Så han gillade jag. De andra är också väldigt bra. :)
Det var ju skumt. Maila och påminn!
Nassa: Nej vad tråkigt!!! :( Jag har testat Menopur en gång och fick inte färre ägg utan fler. Så det behöver inte bli så. Jag vill också ha Menopur igen nästa gång. Socker och mjöl ska jag också vara hård med nästa gång. Det är det värt! :) Kramar
Jag äter extremt mycket socker och mjöl. Så ska försöka ta bort rent socker också samt byta vetemjöl mot andra mjölsorter.
Där finns mycket ekologiskt godis som är gjort på bättre godis om man måste ha något. Fin choklad är också ok. Man kan försöka äta frukt istället för smågodis. Måste man äta kakor så får man baka själv. Där är så mycket annat i godis och kakor också som inte känns nyttigt. :)
Bättre socker skulle det stå. Ligger yrvaken i en sjukhussäng. :P