Nordic IVF Center Malmö
ITM: Hoppas det går bra och att blodprovet visar att du är gravid. Jag håller tummarna!!!
ITM: Hoppas det går bra och att blodprovet visar att du är gravid. Jag håller tummarna!!!
ITM: Hur gick det? Hoppas det var positivt!!!
128 låter högt tycker jag. Sist låg mitt på 38 på dag 12. :)
Vet inte hur mycket Ovitrellen kan visa visserligen.
Spännande! :)
Jag börjar min semester nästa vecka och då kommer jag inte att kika in här på hela 4 veckor. Det har jag lovat mig själv. Behöver en paus från allt.
Jag hoppas att ni alla kommer få en härlig sommar!!! :)
Kramar
ITM: Åh grattis!!! Vad roligt!!! :)
Nu är jag tillbaka efter 4 härliga semesterveckor. Har jag missat något? Vi kommer inte göra nästa försök förrän tidigast i september. Ska få testa att ta en mindre dos Ovitrelle även efter ÄP och ET. Får spottings tidigt. Redan på dag 21 ibland. Ska bli intressant. :)
Leja: Där finns ett hotell i Limhamn som heter Strand. En ganska lång bit från Nordic om man tänkt gå. Men taxi funkar ju. Ser inte så mysigt ut men man har nog fin utsikt över havet. :)
Millan: Ett stort lycka till!
Millan: Det är inte alls konstigt att du känner så. Jag känner likadant. Jag kan längta efter en ny behandling och samtidigt skrämmer den slag på mig. Blir det minus? Blir jag gravid? Får jag missfall? Etc... Ett tips är att prata med en kurator. Det gör jag. Lycka till nu! :)
tette09: Helt ok att du är med här. Jag fick välja om jag ville ha Gonal-f eller Menopur nu sist. Tog Gonal-f för den är ju så smidig. Men nästa gång vill jag testa Menopur igen. Den kan ge lite bättre äggkvalitet. Lycka till! :)