Nordic IVF Center Malmö
Tjejer hjälp. Med testlagrets stickor för äl blir det inte mer starkt än så här. Nu blir de svagare. Är detta ett utslag på äl? Har läst en del trådar på nätet där de ej får exakt som kontrollstrecket.
Tjejer hjälp. Med testlagrets stickor för äl blir det inte mer starkt än så här. Nu blir de svagare. Är detta ett utslag på äl? Har läst en del trådar på nätet där de ej får exakt som kontrollstrecket.
Bilden me.....
Jag testade med 3 olika märken igår. Desperat. Men så idag kom ett tydligt tydligt omslag. Phew!! Återföring på torsdag eller fredag. Då ses vi kanske målamitthjärta. Jag får min dag o tid på måndag.
Håller med libra1. De äl testerna som visar blank/inget är ju mycket enklare. På testlagrets så va det ett hyggligt starkt test streck hela veckan .....men omslaget va tydligt. Så hade jag använt dem förut hade jag vetat hur det skulle se ut.
Håller med libra1. De äl testerna som visar blank/inget är ju mycket enklare. På testlagrets så va det ett hyggligt starkt test streck hela veckan .....men omslaget va tydligt. Så hade jag använt dem förut hade jag vetat hur det skulle se ut.
Ni som gjort fet med blastosyst vilken dag efter omslag gjorde ni åf?
När jag va nedreglerad med enanton (spruta) så va det bara och köra på enligt kort protokoll.
Mella79. Med blodprov kan man göra det men över med vul för att se att inga äggblåsor är stora och redo för ägglossning samt en tunn slemhinna i livmodern.
Ååååå nu är det min tur att va besviken på Nordic ivf. Mailade mitt omslag i lördags och bad dem ringa mig om dag o tid. Vid 10.30 ringde jag dem och då sa de att de skulle ringa tillbaka. Klocka är 18.30 nu och jag har ej kunnat meddela grekland och läkaren där hur det blir. Min medicin ska justeras pga jag ej fick äl den dag jag trodde. Sen ska jag boka mina dropp med vårdcentralen
Smått irriterad över att ha denna extra stress i kroppen - helt onödan. Jag har 3 parter + mig att ta hänsyn till ju. Ursäkta ..... på dåligt humör.
Målamitthjärta kl 14 i mrgn för min del. Så vi ses kanske i väntrummet när ni är på väg hemåt. Underbara fredag. Tänk att vi följs åt exakt på dagen.