mom2012 skrev 2015-12-10 14:03:35 följande:
Vecka 12 redan? Tiden går fort!
Jag kommer tänka lite extra i juli på bebisen som aldrig kom tror jag, annars tycker jag att jag mår bra nu men det går upp och ner.
Vi har sagt att vi ska göra nästa försök först när immunförsvaret är OK igen och det kan dröja 1-2-3 månader. Å du ger hopp, du har ju fått pluss på alla dina återföringar eller hur? Så jag önskar att min sista eskimå har fått lite av dina äggs positive energy. De kanske låg i samma frys och delade med sig till mina
Vi ska ha samtal med Nordic också innan jul. Det ville de ha innan vi körde ett försök till. För att kolla hur vi mår och om vi orkar mer antar jag. Men vi har bra support här, vi har samtalspartner på MVC (jag hann skriva in mig, det misstaget gör jag inte om igen).
Blir själv förvånad över hur fort allt går, är så mycket annat nu så man känner att man inte riktigt hinner med allt.
Förstår er, det var ju nu om 3 veckor som vi var beräknade om vi inte fått ma i somras. SÅ visst känns det lite konstigt men är faktiskt tacksam att det blev ett plus på vårt försök.
Har ni kvar er kontakt i grekland? Är det dem som kolla imunförsvaret? Låter som en bra plan :) Jo jag har plussat på alla mina et och fet. Hoppas på ert nästa försök och att det är en pigg blasto :)
Men skönt ni har bra support på mvc, kan nog vara skönt att prata med en utomstående <3