• mom2012

Nordic IVF Center Malmö

Men om det inte var en stimulerad återföring ja då är det ju inga tvivel 83 bergkvist! :) Grattis!!! Grattis!!

• mom2012

Hur fick du bilden på ert embryo? Jättefint!

Då var äggplocket klart. Sjukt nervös.....10 äggblåsor men "bara" 5 ägg. Så nu gäller det att de är mogna, befruktas och delar sig. Sist blev det ingen återföring och det hoppas jag att jag slipper denna gång. Mycket som ska klaffa.

• mom2012

Samtalet från nordic igår.... alla ägg troligen omogna. De såg ut på ett sätt så de misdtänker det. Idag på morgonen ska de ringa och bekräfta misstanken och ställa in åf i em. Öken om det blir så :( :(

• mom2012

Tänk er, der var två som befruktats och delat sig. 2 samt 3 celler tidigt i morse. Inte alls vad jag förväntade mig! Glädjetårar kom! I morgon fredag ringder de igen och bekräftar om der blir återföring på dem. Håll tummar o tår tjejer!

Stort grattis till ännu ett pluss i tråden. Verkar som nordic har mkt bra statistik!

• mom2012

Det gick bra idag. Ett var jättefint och ett va ok, fick tillbaka båda. Så nu börjar två veckors lång väntan. Ruvartiden är nog jobbigast!

Mitt första försök på denna klinik och jag måste bara fråga er som också varit där..... va det läkaren som skötte embryona vid återföringen eller en embryolog? Jag blev lite snopen när läkaren själv tog våra ägg från värmeskåpet, la i mikroskop och sög upp i kanylen. Va det så även för er?

• mom2012

Tack jag mår bra. Ruvardag 7 idag och 4 dgr tills beräknad mens. Försöker hålla mig sysselsatt och tyckerytiden har gått ganska snabbt denna gång. Kände ett hugg i magen en kväll och ni tycker jag det spänner och stramar i magen. Ömma bröst. Men allt det där är nog lutinus som spökar tror jag :)

• mom2012

Det går sådär....... rosa lutinus-flytningar kom idag. Jag gissar mensen drar igång i morgon :(

• mom2012

Mmmmmm vågar inte hoppas. Mensen har ännu inte kört igång ordentligt. Antar det beror på lutinus-tabletterna. Slutar jag med dem kommer det säkert igång.... men jag kör på tills testdag oavsett blödning.

• mom2012

Tror du ett test skulle ge utslag idag? Fick tillbaka 3dgrs 5/12. Hae Har testdag 21/12....

• mom2012

Mensen körde igång på riktigt och idag testade jag som väntat negativt :(

Jag hoppades och det kändes som ett pkus länge.....

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö