• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Millan14: Jag kör också korta. En dröm mot långa. Man ser slutet hyfsat nära i alla fall.

Hoppas på många plus här i tråden så vi kan starta en gravidtråd. :)

• Libra1
    Sindyrella1983 skrev 2014-10-30 19:46:08 följande:

1 vecka kvar till vul. Mina bröst har slutat ömma och känner inget annat. Är så rädd att det inte ser bra ut.... har haft ont i magen sedan igår kväll till råga på allt. Svårt att hålla humöret uppe när man är rädd och orolig.

Usch ! Jag vet hur jobbig den där oron är. Symptom kan komma och gå och man överanalyserar allt. På något sätt känner man på sig när det inte gått vägen. Så har det varit för mig. Men jag hoppas att du kommer att få se ett fint litet hjärta slå nästa vecka.

Styrkekramar till dig!
  • Libra1

Imorgon börjar jag med sprutorna. Uppdaterar listan. :)

{#emotions_dlg.flower}Väntar på ny behandling:
    Barfota4
    2014bebis FET
    Mom2015

{#emotions_dlg.flower} Spraystart:
    Mom2015 - korta protokollet

{#emotions_dlg.flower} Sprutstart:
    1 november- Libra1
    Ca mitten November 2014 - Mom2015

{#emotions_dlg.flower} VUL:
    7 november - Libra1

{#emotions_dlg.flower} Äggplock:
    Vecka 46 - Libra1

{#emotions_dlg.flower} ET/FET:

Plus Testdag:

Gravid Gravida och BF:
    2 Mars 2015 - ITM
    8 Mars 2015 - walkwithme
    16 Maj 2015 - Moolie

NalleGravid VUL:
    3 okt - Moolie
    6 nov - Sindyrella1983

{#emotions_dlg.flower} Antal försök:
    Libra1 - 5 färsk + 1 misslyckat FET (1 IUFD, 1 MA)
    Moolie - 2
    Sindyrella1983 -4 färskförsök 
    2014bebis- 7 färska försk
    Barfota4 - 1
    Mom2015 - 5 färskförsök för syskon

• Libra1

Millan14: Tack! :)

Jag tyckte inte Orgalutran var så hemsk som alla sa sist. Hoppas jag känner samma denna gången också. Hur ser Puregon ut?

Lycka till på måndag!!! :)

• Libra1

Jag råkade göra något dumt när jag skulle blanda till Menopuren. Jag råkade spruta in lite vätska i locket till blandningskanylen. Så där blev lite mindre vätska i den burken. Blandade till en ny och får ha den andra i reserv. Gaaaah! Klumpigt!

• Libra1

Millan14: Då är den samma som Gonal-F. Superlätt och smidig att ta. Gillar inte de där engångssprutorna som är till Menopuren. Tror det är samma som Orgalutranen.

• Libra1
    Millan14 skrev 2014-11-02 15:28:22 följande:

Vul imorgon-hoppas allt ser bra ut!! Lite nervös över denna behandling, då vi kör korta protokollet, men hoppas att ngt nytt ska innebära ngt bra!!

Kram till er!

Ett stort lycka till på VUL. Hoppas du får en dag för äggplock. :)

Lyckokram!
  • Libra1

Millan14: Hoppas äggen växt till sig imorgon. Jag ska på första VUL på fredag.

Sindyrella: Jag håller tummarna stenhårt för att ett fint litet hjärta slår. :)

• Libra1
    Millan14 skrev 2014-11-06 09:50:11 följande:

3:e Vul:et denna v inbokat imorgon. Är väldigt svårstimulerade. Har väldigt många ägg men de va ännu inte tillräckligt stora. Större igår än i måndags men inte tillräckligt för ÄP. Ordentligt öm, kunde knappt genomföra vul igår. Drygt att köra fram å tillbaka å påfrestande för psyket att hålla på så här. Om det överhuvudtaget blir ÄP så blir de troligen inte ET i denna cykeln utan får vänta. Å då undrar man ju om de hinns me innan jul, men de hoppas jag verkligen, borde väl hinnas?!

Sagt de förr å jag säger de igen, denna psykiska å fysiska berg och dalbana!!!! Gaggggggghhhhh!!!

Det är så jobbigt när det drar ut på tiden. Vi fick göra 3 VUL en gång. Den gången var extra jobbig. Men det gick till slut. Men mindre bra den gången. Så även om man så gärna vill bli ruvare så kan det ibland vara bättre att avbryta och försöka igen när kroppen fungerar bättre. Det är så olika från gång till gång. Det har man ju märkt. Men vi får hoppas att allt ser bra ut imorgon. Då kanske vi ses? :P
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö