Nordic IVF Center Malmö
Millan14: Jag kör också korta. En dröm mot långa. Man ser slutet hyfsat nära i alla fall.
Hoppas på många plus här i tråden så vi kan starta en gravidtråd. :)
Millan14: Jag kör också korta. En dröm mot långa. Man ser slutet hyfsat nära i alla fall.
Hoppas på många plus här i tråden så vi kan starta en gravidtråd. :)
1 vecka kvar till vul. Mina bröst har slutat ömma och känner inget annat. Är så rädd att det inte ser bra ut.... har haft ont i magen sedan igår kväll till råga på allt. Svårt att hålla humöret uppe när man är rädd och orolig.
Imorgon börjar jag med sprutorna. Uppdaterar listan. :)
Väntar på ny behandling:
Barfota4
2014bebis FET
Mom2015
Spraystart:
Mom2015 - korta protokollet
Sprutstart:
1 november- Libra1
Ca mitten November 2014 - Mom2015
VUL:
7 november - Libra1
Äggplock:
Vecka 46 - Libra1
ET/FET:
Testdag:
Gravida och BF:
2 Mars 2015 - ITM
8 Mars 2015 - walkwithme
16 Maj 2015 - Moolie
Gravid VUL:
3 okt - Moolie
6 nov - Sindyrella1983
Antal försök:
Libra1 - 5 färsk + 1 misslyckat FET (1 IUFD, 1 MA)
Moolie - 2
Sindyrella1983 -4 färskförsök
2014bebis- 7 färska försk
Barfota4 - 1
Mom2015 - 5 färskförsök för syskon
Millan14: Tack! :)
Jag tyckte inte Orgalutran var så hemsk som alla sa sist. Hoppas jag känner samma denna gången också. Hur ser Puregon ut?
Lycka till på måndag!!! :)
Jag råkade göra något dumt när jag skulle blanda till Menopuren. Jag råkade spruta in lite vätska i locket till blandningskanylen. Så där blev lite mindre vätska i den burken. Blandade till en ny och får ha den andra i reserv. Gaaaah! Klumpigt!
Millan14: Då är den samma som Gonal-F. Superlätt och smidig att ta. Gillar inte de där engångssprutorna som är till Menopuren. Tror det är samma som Orgalutranen.
Vul imorgon-hoppas allt ser bra ut!! Lite nervös över denna behandling, då vi kör korta protokollet, men hoppas att ngt nytt ska innebära ngt bra!!
Kram till er!
Millan14: Hoppas äggen växt till sig imorgon. Jag ska på första VUL på fredag.
Sindyrella: Jag håller tummarna stenhårt för att ett fint litet hjärta slår. :)
3:e Vul:et denna v inbokat imorgon. Är väldigt svårstimulerade. Har väldigt många ägg men de va ännu inte tillräckligt stora. Större igår än i måndags men inte tillräckligt för ÄP. Ordentligt öm, kunde knappt genomföra vul igår. Drygt att köra fram å tillbaka å påfrestande för psyket att hålla på så här. Om det överhuvudtaget blir ÄP så blir de troligen inte ET i denna cykeln utan får vänta. Å då undrar man ju om de hinns me innan jul, men de hoppas jag verkligen, borde väl hinnas?!
Sagt de förr å jag säger de igen, denna psykiska å fysiska berg och dalbana!!!! Gaggggggghhhhh!!!
Tänker på dig Sindyrella och hoppas att allt såg bra ut idag!!!