Nordic IVF Center Malmö
Ska ringa imorgon och höra vad de säger.
Millan14: Spännande! Hoppas du får ett fint plus på lördag.
Jag är på rd8 idag. Har testdag den 2 dec. Ett tag ännu. Kan inte direkt tjuvtesta heller för jag tar Ovitrelle i små doser. De ger lite utslag. Men är i alla fall extremt kissnödig och trött. Hoppas det är positivt. :)
Millan14: Hoppas mensen håller sig undan. Jag har också BIM idag men det går inte med Ovitrellen i kroppen hoppas jag. Ska ta imorgon med. Sen enbart Lutinus.
Jag är väldigt öm i äggstockarna och har molvärk. Jag känner mig också bakis. Trött och illamående. Hoppas det är positivt. :)
Oj! Det va inte meningen.
Jag hade bim igår, då va de två v sedan ÄP.
Hej tjejer.
Måste fråga om någon av er har mått illa och kräkt under behandling? Jag har tagit Elonva (depå) och sedan 2 dgr Oraglutan.
Har kräkts I natt och nu på morgonen.
Kan ju vara magsjuka (det går på dagis sa mannen när han lämnat dottern).
??
Elonva är en vidareutveckling av Gonal-F, som fungerar en depåspruta som räcker I ca 7-8 dgr. Jag tog den CD2 och nästa gang jag tar en spruta är CD8 efter VUL. Då börjar jag med Gonal-F.
Fick veta av min man att det är vinterkräksjuka på dagis, så tror jag har svaret där. Har fått boka om min VUL tid för jag är ganska svag och omtumlad idag så jag tror inte jag klarar att köra 2 h I morgon enkel resa.
Håller tummarna för er som ruvar o passerat bim! :)
Ni som kör ovitrelle även efter äggplock. Hur ofta och vilken dos? Hur länge? Jag får också blödning innan testdag....
Libra1- tråkigt att höra att du mår så dåligt! Skriv om du vill, vi finns å lyssnar! Jag förstår dig på så vis att för varje behandling som vi gör så är den mer å mer psykiskt å fysiskt påfrestande! Energin å det positiva tänker försvinner mer å mer för varje gång vi går igenom detta. Vet inte om du/ni känner igen er?!
Jag hoppas att allt detta är värt det i slutet, att vi får det vi kämpar för!
Libra1-när hade du tänkt testa? Hur mår du förutom att du känner dig deprimerad?
Kram till dig å alla andra där ute!
Libra, tag kontakt med samtalsstöd, behövs ibland. Ta ledigt från jobb och bara ta hand om dig själv om det skulle få dig att må bättre.
Å håll ut!!! Det är såååå värt det i slutändan när det efterlängtade plusset kommer. För vår del tog det 2 ET och 1 FET inom landstinget och privat 1 ET och en FET innan vår skatt kom. Fem behandlingar. Nu kör vi syskon och är inne på 6:e beroende på hur man rräknar iom att nr 5 blev avbrutet pga inget att återföra. Åldern...... och min sjukdom.
Jag va på VUL idag. 8 äggblåsor räknade vi till, så jag är än så länge mkt nöjd med korta protokollet. Äggplock bokat till tisdag och preliminär återföring fredag. Går detta vägen så blir det e än fantastisk julklapp!!!
Håller tummarna hårt för er som är nära BIM :) Nyfiken på hur det går för er.
Någon som testat Nordics samtalskontakt på Hälsomedicinskt Center?