Nordic IVF Center Malmö
Usch va deppig jag är efter dagens undersökning. Väldigt få äggblåsor och massor av endometroios-cystor. Kanske dags att ge upp detta....men längtan är för stor.
Kör du långa eller korta protokollet?
Usch va deppig jag är efter dagens undersökning. Väldigt få äggblåsor och massor av endometroios-cystor. Kanske dags att ge upp detta....men längtan är för stor.
Jag testade korta protokollet förra gången, 9 äggblåsor, 5 ägg ut. Vi trodde väl ungf samma resultat denna gång med korta.
Men långa har jag fått ut fler ägg.....
Libra1 jag har.också gjort undersökningen av livnoder och äggledare 2 ggr. Det gör inte ont, men 1a ggr hade jag ej passage i äggledare så det sprängde och gnagde. Han skulle just avbryta när "proppen" släppte och det blev passage. Gång nr2 kände jag ingenting. Men det är så olika hur känslig man är. Idag klarade jag knappt av vul pga all endo på ena äggstocken.....
Nya priser fr om mars. Trist! :-/
nordicivfcenter.se/blogg/2015/01/ny-prislista-i-mars/
Imorgon är det äntligen dags för sprutor igen som jag har längtat! !!
Libra1, gick din undersökning bra?
Libra1 du hade endometrios som jag? Hoppas du får snabb hjälp.
Idag va jag på vul och höll på att svimma, de 5 äggblåsorna hade blivit många fler. Tar inte ut ngr i förskott då många äggblåsor va tomma sist.
Ägguttag på tisdag.
Har aldrig hört om blödningar av endo i ändtarmen. Fick min diagnos 2009 efter ooeration och vävnadsprov. Låter fruktansvärt smärtsamt. Styrka till dig!
Den jäkla sjukdomen har tagit över äggstockarna på mig.En hel körd och en starkt påverkad. Detta känns som sista chansen för ivf.....
Hej!
Var på Nordic Ivf center i Malmö i onsdags för äggplock och i fredags fick jag ett super ägg tillbaka som dom kallade det
Detta är vårt andra försök på denna klinik, förra slutade i utomkvedshavandeskap för ett av embryot medans embryo nummer 2 satt rätt men förlorade tyvärr det med.
Nu hoppas vi på att det ska gå rätt hela vägen denna gången. Har testdag den 17/2.
Jag tycker att dom är avslappnade och tar sig verkligen tid för en, har ni samma uppfattning?
Hej jag hoppar in här, sambon har äntligen gått med på att göra syskonförsök (sonen blev till via icsi på Rmc Malmö). Hur är Nordic? Vet någon om det är en kö innan man får börja?