Nordic IVF Center Malmö
(Jäkla telefon! blev lite knas!)
(Jäkla telefon! blev lite knas!)
Det förstår jag!! Hemsk väntan! Och det är så trist när man börjat hoppas ordentligt! Hoppas att ni får bättre besked vid återbesöket.
Lycka till tjejer! Kul att läsa att det äntligen blivit dags för dig Libra och att ni fått så fina embryon tillbaka!
Njut nu av påsken och solen! Jag håller tummarna för er!
Grattis ITM!
Jag blir så glad varje gång det blir fler som lyckas!
Vi gjorde också IVF på nordic i höstas och i måndags förra veckan fick vi vår lille son, en månad för tidigt (alltså sen prematur i v 36). Det blev ett akut kejsarsnitt pga komplikationer med moderkakan. Vår son är liten för sin ålder och väger cirka hälften av vad vi hade väntat oss vid BF, beräknat på storleken på bebisarna i familjen. Vi bor nu på neonatal där vi vårdar vår lille kämpe. Det är matning varannan timme och livet är hektiskt, men vi är hemskt glada! Vi ser fram emot att komma hem om ett tag.
Nej, det är genom den andra Nordic IVF mottagningen (det står i ett av mina tidigare inlägg i den här tråden). Ni som har behandling vid Malmö träffar i stort samma läkare som de vi träffade.
Har idag varit o "förberett" för ett kvadruppel ( kanske inte stavas så) på mödravården. De mätte fostret för att jag sedan ska ta ett blodprov v14.0. När vi säger till läkaren att det är ivf så säger han att de inte är så vanligt att personer som genomgått ivf gör kub, nupp o allt vad de heter. För då har man lyckats få guldägget?!? Hallå så bara för att man gör ivf så har man inte rättigheten att göra dessa tester. Då ska man typ "bara" vara nöjd att man får barn. Är de så ovanligt att gravida kvinnor som gjort ivf gör dessa tester?
Moolie, jag förstår vad du menar. Infertilitet blir ett gemensamt problem. Och det är helt okej att deppa under behandlingen!
Hoppas att du mår lite bättre nu. Du blev ju gravid på det förra försöket, så ni har förutsättningar att lyckas igen!
Blöder idag så verkar vara kört. Vet inte vad jag ska göra. Orkar inte mer nu
Hej hej :) ursäkta att jag hoppar in i denna tråden men är ny här! Har just fått mitt omslag på stickan ska göra fet i ostimulerad cycel men vet inte vart jag ska höra av mej har tappat bort journummret
och lämnat medelanden på telefonsvararen. Är det möjligen någon som har journummret jag går på nordic i gbg
mom2015: Det är ännu lite tidigt? Hoppas att du provar med morgonurin.