Nordic IVF Center Malmö
Lycka till! :D Jag är på tredje dagen på vårt första försök! :))
Lycka till! :D Jag är på tredje dagen på vårt första försök! :))
Det är så skönt att vara igång även om sprutorna är jobbiga. Får hoppas att tiden går snabbt. Förra gången behövde jag bara spruta i 9 dagar. :)
Jag fick en något högre dos och använde Menopur istället för Gonal-f så de växte snabbt. :) Jag blev lite nervös över att de hade växt för snabbt men blev gravid. Får se hur det går denna gång. Samma dos men Gonal-f.
Okej! Så Menopur är engångs! :)
Du är så välkommen! :)
Ja men precis. Nålen bara glider in också. Jobbigt när man behöver hugga sig in. Jag bävar för Orgalutranen. Har inte hört gott om den. Men många kanske bara förstorar upp det. Sen läser man ju bara om det negativa. Lite dumt! :)
Snart dags för vårt första möte på Nordic. Ni som varit där, har ni fått börja behandling direkt? Jag kommer troligtvis få mens den dagen vi är där och vill så gärna börja direkt. Hoppas verkligen att jag slipper vänta tills nästa. Är det någon som har träffat Pia? Hur är hon?
Snart dags för vårt första möte på Nordic. Ni som varit där, har ni fått börja behandling direkt? Jag kommer troligtvis få mens den dagen vi är där och vill så gärna börja direkt. Hoppas verkligen att jag slipper vänta tills nästa. Är det någon som har träffat Pia? Hur är hon?