• finski

Nordic IVF Center Malmö

Fy va sorgligt Moolie! Kramar till dig!

• finski

Ruvar på dag 11 med positivt gravtest. Tidigt tjuvtest ;) men allt kan ju fortfarande hända!

• finski
    ITM skrev 2014-03-13 10:12:52 följande:
    Finski stort grattis!

Måste passa på att fråga. Hur gör man för att få med era kommentarer så att jag sedan kan kommentera dessa:/ hahaha oteknisk till Max!

Har du två kommatecken längst upp till höger så trycker du på dom.
  • finski
    Edison skrev 2014-03-13 10:13:01 följande:
    åhh grattis =) När har du officiella testdagen? =)

Tror det var 20e, efter 18 dagar. Men när jag gick på Rmc så var det bara 12 dagar.
  • finski

Tack för Grattis önskningar! Det är ju fortfarande väldigt tidigt.

• finski
    Moolie skrev 2014-03-13 11:16:05 följande:
    Men det är ändå ett plus!! Grattis!!!

Tack! :) Hoppas du kan sätta igång så fort du kan! Hur mår du?
  • finski
    ITM skrev 2014-03-16 09:52:33 följande:
    2014bebis håller med crinonen är mycket lättare o bättre... Är de någon som vet om man ska ta morgondosen av litinus innan ET. crinone ska man ju ta efter men litinusen tar man ju 3 ggr per dag???

Jag ringde samma dag som Et och frågade, man skulle ta det som vanligt på morgonen.
  • finski

Hej 2014bebis!

Visst är ruvningen dryg! Har positivt gravtest. Testdag 20 egentligen. Fick en blastocyst till frysen, var oxå väldigt kluven med frysning. Tycker att det är mycket pengar för bara ett ägg.

• finski
    2014bebis skrev 2014-03-19 20:32:43 följande:
    Hej alla!

Är på rd7 och vill så gärna känna några tecken på att jag är gravid. Känner mig knäpp av denna väntan.

Funderar på att testa lite tidigare men hur tidigt vågar man testa? Ni som fått plus, på vilken rd har ni testat?

Jag e lite knäpp tog från rd4 och sen varje dag för att se. Har verkligen inget tålamod att vänta. Men ovitrelle sprutan fanns förmodligen kvar för det gav plus redan då.

Men med min dotter plussade jag väldigt svagt på rd6.
  • finski
    Libra1 skrev 2014-03-20 05:58:16 följande:
    finski: Grattis!!! :)

2014bebis: Jag har plussat på rd9 med ett 2-dagars. :)

Tack Libra1!

Har du fått svar igår? Vet du när ni får sätta igång?
  • finski
    Moolie skrev 2014-03-23 15:53:07 följande:
    Missfall i v9+6. Idag, kl 15. Allt kom ut. Och jag förstår vad folk menar med "klumpar" vid missfall. Det var en klump på 15*3 cm.

Jättetråkigt Moolie! Kram till dig!
  • finski
    2014bebis skrev 2014-03-25 09:41:48 följande:
    Då var nog min resa slut för 5:e gången. Stört blöder och har testat negativt igen. Önskar er allihop stort lycka till!! Hoppas ni får de efterlängtade plussen! Kram

Usch va tråkigt! Stor kram till dig!
  • finski
    ITM skrev 2014-03-26 12:00:44 följande:
    Nu kom mens helvetet... :( Är de någon som vet hur snabbt man får börja nu behandling? Lycka till Libra!

Kram till dig! Hoppas du kan sätta igång så snabbt som möjligt. Tror säkert du kan börja nästa mens.
  • finski
    Libra1 skrev 2014-04-05 08:59:04 följande:
    Jag fick min mens igår så idag börjar jag med sprutorna. :)

Gud va härligt! Lycka till nu!
  • finski
    Libra1 skrev 2014-05-03 19:42:35 följande:
    Idag fanns inte plusset längre och jag blöder lite rött. Känns väldigt kört. Testdag imorgon. Antar att det blev ett tidigt missfall igen. :(

:((
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö