• ITM

Nordic IVF Center Malmö

Finski stort grattis!

Måste passa på att fråga. Hur gör man för att få med era kommentarer så att jag sedan kan kommentera dessa:/ hahaha oteknisk till Max!

• ITM

Alla 5 hade delat sig bra tills idag så de vill vänta tills på måndag i sätta tillbaka!!! Blacto;)
    Trevlig helg på er!!! Kramar

• ITM

En fråga hur mycket av pinnen trycker ni in när ni tar litinus? Tycker de gör så sjukt ont. Har bara haft crinone innan o den kändes mycket bättre. Kan kanske ha med äp att göra oxå?!

• ITM

2014bebis håller med crinonen är mycket lättare o bättre...
    Är de någon som vet om man ska ta morgondosen av litinus innan ET.
    crinone ska man ju ta efter men litinusen tar man ju 3 ggr per dag???

• ITM

Oj skrev innan men de har ej kommit gram :/

Jag ruvar nu på en fin blastocyst.;) Alla 5 hade delat sig tillblastocyster men 1 var lite finare än de andra.
    De är så otroligt duktiga på Nordic.
    Nu är de till att vänta till den 31/3. Lång väntan MEN känns som vi ska testa tidigt?!

• ITM

Vi har haft ca 17-18 dagar vid våra 4 senaste fet. Men jag klagar inte ju tidigare man vet desto bättre. :)

• ITM

2014bebis ja nu är det är dryg väntan innan man får reda på svaret... Men som de sa till oss igår, gör roliga saker;) så de ska vi försöka göra. Jag skojade med min sambo jag tycker inte att dammsuga är så roligt så de fixar han i 2 veckor!
    Nej vi la inga i frysen. Kändes lite konstigt men vi hade trots allt bestämt oss innan och vi tror o hoppas så mycket på denna gången. Vi har ju köpt ett tre pack så om de inte blir något denna gången så blir de att vi fryser nästa gång. Men vi kommer att göra alla tre försöken som färska försök. Och sista utväg blir att testa fryst igen.
    Jag håller tummar och tår för dig 2014bebis.

Libra1 hoppas du får ett positivt besked från röntgen.

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö