• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Vad bra! :) Eller ja inte PMSen, men att det är nära. :)

Vad händer om man får sin mens en lördag och ska börja med sprutorna på dag 2? Hm! Man ska ju ringa in innan. :O

• Libra1

Nä dag 1 är ju när riktig mens börjar. Fast jag kommer att veta exakt när den kommer. Tar älstickor, känner min äl och mensen kommer alltid 12 dagar efter. :)

Tror inte den borde komma på helgen. Då har cykeln ballat ur. :P

• Libra1

Oj! Så var min cykel förra gången. Men jag åt Östrogen för ett tag sen så det är nog det som spökar. Sen kan jag ha spottings i någon dag innan det drar igång.

• Libra1

Då har du nog haft tidigare ägglossning. Känner du av den något?

• Libra1

Jag får riktigt ont. Tror det rinner ut vätska i buken. Det var läkarens förklaring. Förstår inte hur man ska kunna ha sex då. :P

• Libra1

Någon som har den där "under behandling" mailen? Sitter på jobb och har en fråga och den står inte på hemsidan. :-/

Tydligen kan inte min arbetsgivare göra bruttolöneavdrag på hela behandlingen utan man måste dela det på hälften. Typiskt!

• Libra1

Tamara: Ja de låter väldigt bra än så länge. Vi har inte kommit igång ännu. Lycka till sen!!! :)

• Libra1

Det är så skönt att vara igång även om sprutorna är jobbiga. Får hoppas att tiden går snabbt. Förra gången behövde jag bara spruta i 9 dagar. :)

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö