• mom2012

Nordic IVF Center Malmö

Hur ska jag klara mig till testdag 10 maj...:)

• mom2012

Å Grattis Gina43! Va mysigt! Jag hade som du en svår förlossning, så lite rädd är jag allt för ev ny graviditet men det löser sig. Bebisgosa lite från mig me.

• mom2012

Hcg på blod lägre än 1 idag. Ingen graviditet. Game over. Dags att bryta ihop o bilen hem....

• mom2012

Tack tjejer. Hoppades verkligen på under denna gång eftersom det gick på 1a försöket med immunsuoort, men men. Nu slickar vi såren med en restresa i sol och värme och god mat. Väntar på mensen som blir sista köftsmällen sen får vi gå vidare.

• mom2012

Grukangrace vi är där också. Hade samtal med kliniken idag om olika alternativ för oss och råd och tips kring tex embryo donation eller bara äggdonation.

Ska ni göra er för någonstans? Pm gärna till mig. Kram!!

• mom2012

Ja.... vad gör man efter 13 ivf för syskon när det inte fungerar. Längtan efter syskon är så stor. Trodde ärligt inte det efter att vi fick 1a barnet. Hör finns mer kärlek till fler barn! Kram alla som kämpar och ni som är gravida som följts åt här i tråden och tack för lyckönskningar.

• mom2012

Busiga syrran. Förstår inte riktigt läkarens agerande. Antingen betalar landstinget och då får man IVF på remiss från sin läkare, eller så betalar man ur egen ficka och då är inte landstinget eller någon läkare med och skriver remiss. Eller menar hon att man kan gå fore I köer mm om man får remiss från läkare?

Är ni I startgroparna och ska välja klinik så rekommenderar jag att ni läser in er på de olika klinikernas statestik för just er alder. Jag tex har passerat 40 nu och då är det en klinik som har bra resultat på graviditeter och födda barn för personer over 40 som jag hade kollat på om jag skulle valt klinik idag (Det ska jag inte).

Lycka till!

• mom2012

Målamitthjärta med tanke på mina immunproblem så kör vi vår ÄD i grekland. Men vi har sommar-paus och tar det efter sommaren. Har ej skrivit på några papper ännu. Vi är rätt slitna nu.... iaf jag. Jag är trött på allt vad hormoner och sprutor och allt heter. Tack för omtanken! Ha en härlig sommar och skriv gärna när du fått gossen!!!

• mom2012
    BusigaSyrran skrev 2016-06-09 22:43:08 följande:

Jag har skickat PM till dig :) om en klinik vi va ointresserade utav. Svarar du kan vi kanske prata om lite olika kliniker mm.

Försök pricka in äl själva om ni ej orkar o sen ta en paus så gör vi.

Vi har gjort IVF pga vi ej kan bli naturligt gravida. Så det är inte en möjlighet för oss.
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö