Nordic IVF Center Malmö
Idag är det dags för återföring. Är nervös och nyfiken på hur våra embryo klarat sig. Men kliniken har inte ringt så jag tar det som ett bra tecken
Idag är det dags för återföring. Är nervös och nyfiken på hur våra embryo klarat sig. Men kliniken har inte ringt så jag tar det som ett bra tecken
Här går det dåligt.... den där välkända rosa lutinus kom som ett brev på posten i morse. Som en klocka 13 dgr efter äl. Mensen lär vara i full gång i morgon. Suck!
Vi fick tillbaka 2 En bra och en som inte har utvecklats fullt ut. Men två blastocyster iallafall
Nu är det två långa veckor av väntan!
Tyvärr inte. Mens och minus på stickan :( Game over.
Vad tror ni om detta?
www.sydsvenskan.se/sverige/hormoner-kan-ge-tarmskador/
Åhhh jag vet inte om jag ens vågar skriva här.... Men kolla min bild på RD 8.....Å jag vet att man inte ska testa så tidigt men jag kunde inte låta bli. Men jag har inga symptom, inte ens ömma bröst.
Tog ett nytt idag, visst har det ökat i styrka? Är på RD 10 idag och har egentligen inte testdag förrän måndag....
Jag ställer en fråga i denna tråden.
IVF är nytt för oss. Hade första testdagen i måndags, rd 14 alltså 14 dagar från ET. Testet visade svaaaaagt plus. Ringde kliniken som sa att jag var gravid och det bokades in ett UL. Jag skulle dock testa igen som imorgon fredag (rd 18) då det kan varit lite tidigt i måndags.
Imorse, torsdag, fick jag en liten tunn blödning på pappret och sen lite i trosskyddet. Vad betyder detta? Är det kört eller varför händer detta? Någon som har erfarenheter kring detta?