Nordic IVF Center Malmö
Så ikväll tar jag sista sprutan HURRA :)
Ett stort lycka till på torsdag!!! :)
10+0 idag hoppas att den lille mår bra och växer som den ska. mina små symptom har minskat, men det behöver inte betyda något. 13 dagar till inskrivningen!
Idag har jag träffat Sorana. Hon är så bra. Ja eller båda är så bra. Hon tog mina smärtproblem på allvar. Allt såg bra ut vad hon kunde se. Men tyckte att det här inte fick ignoreras. Så hon skickade en ny remiss till KK i hopp om att få en akuttid. Man blir så glad när någon bryr sig och förstår!!! :D
Spännande libra. Gjorde ni även en plan för behandling? :)
Igår skrev jag ett blogginlägg om hur ensam man känner sig som ofrivilligt barnlös. Hur känner ni där?
foreningenbarnlangtan.blogspot.se/2015/04/ensamheten.html
Idag var det äntligen dags för återföring, hade en väldigt trevlig läkare som var väldigt trevlig och det gick snabbt och enkelt. Av 23 ägg var 7 stycken perfekta, ett till mig och 6 till frysen. Imorgon blir det ev ett ägg till frysen om det är fint nog.
Denna gången fick vi fler och finare ägg, vid förra försöket fick vi ut 2 fina ägg av 16. Nu är bara den jobbiga väntan kvar till testdag den 28 april.
När det gäller D-vitamin så bör man få i sig mellan 2500-4000 IE. 2000 IE motsvarar 50 mikrogram. Så det är väl bra att få i sig 100 mikrogram om dagen då. :)
Jag äter Apoteket Kvinna med 10 mikrogram och D3 med 25 mikrogram. Får nog öka lite då.