• ITM

Nordic IVF Center Malmö

finski stort grattis

• ITM

2014bebis inget vidare med lutinusarna:(
    Vilka symptom känner du av?
    Håller tummarna för er imorgon ( om ni testar).

Här har precis ruvardag 5 passerat o idag är typ första dagen som jag känt något, Har haft lite ont i äggstockar o livmoder.

Att ruva är de värsta som finns, genomgår hellre 10 äp än dessa dagarna.
    Jag är APC resistent så måste ta fragmin varje kväll fy f-n säger jag bara, de sprutorna gör så sjukt ont.
    Hoppas att allt är bra med alla!
    Kram

• ITM

Ja de klart de inte är kört 2014bebis.
    Jag vet att när vi gjorde försök på rmc o skulle testa med blodprov så sa de till oss att om ni får minus på Stickan kan de ändå vara plus för så tidigt i grav så ser man de bara med blodprov.
    O du testade bara på dag 10 hcg värdet ökar jätte mycket fram till din riktiga testdag om du är gravid så de håller jag ALLA tummar för.

• ITM

Kram Moolie

Håller tummarna 2014bebis
    Här kom de oxå lite rosa på lutinus pinnen igår och idag lite svagt rosa flytningar.
    Hoppas verkligen inte att det är kört. Känns som om de varit mensen som var på G igår så borde de kommit fullt ut nu...hoppas den håller sig borta.... Vet inte hur många gånger jag varit på toa idag.

• ITM

2014bebis jag går i dvala känns de som... Hade liten rosa flytningar igår o en liten idag men inte mer. Hoppas att det är ett gott tecken. De drar o "porlar" nere i magen. Mentalt mår jag skit. Men de gör väl alla som ruvar.
    Kram igen o skriv gärna sen vad de sa på Nordic. (Om du vill)

• ITM

Nu kom mens helvetet... :(
    Är de någon som vet hur snabbt man får börja nu behandling?

Lycka till Libra!

• ITM

Tack för alla kramar! Och ursäkta för mitt ordval innan men man blir så arg o ledsen...

Hoppas att vi snart kan komma igång igen. Vi som trodde att de berodde på att de fyra sista försöken varit frysta och de var därför de inte funkat. Nu får vi överge den teorin i försöka hitta en annan lösning på problemet.
    De känns så förnedrande att behöva ta lutinus fram till måndag trots att man vet att de är kört.

Libra1. Skönt att ni snart är igång.

• ITM

2014bebis jag har inte heller tagit litinus idag. Sa till min sambo att jag vägrar stoppa i mig massa hormoner o förlänga denna process med att blöda ut.
    Nej tänker ringa på måndag. Har du ringt 2014bebis?

Nassa grattis till bra äggskörd o lycka till med återföring.

Finski tack för kramen!
    Jag skickar en styrkekram till alla o hoppas ni får en skön helg!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö