• Millan14

Nordic IVF Center Malmö

Jag igen....
    Känt mig positivt inställd idag å tänkt att de kanske gått vägen. Inte mer ont, bara lite små illamående, som lätt bakfylla. Men nu har de börjat komma lite färgade flytningar, ljusa (blir väl de av lutinus, hade väl varit mörkare om man inte tagit det). Så antar att de e kört för denna gången. Vet att de inte måste betyda ngt, men får alltid färgade flytningar innan mens.
    Känner mig uppgiven......

• Millan14

Sindyrella1983 - härligt att få komma igång!!

2014bebis- skönt att få ta nästa steg.

Här har mensen ff inte kommit igång. Ff färgade flytningar å på pinnen efter att tagit lutinus. Rd13 idag. Jobbigt me ovissheten....

• Millan14

Rd 14 å blod. Ganska sparsamt, dock klumpar, ursäkta detaljerna. Så antar att det är kört, försöker få tag på kliniken.

• Millan14

Jag vet inte vad som händer....kom typ två klumpar blod i morse, sen har de kommit mer som röd/bruna flytningar. Ingen mensvärk direkt, brukar ha ganska mkt efter misslyckad ivf. Blöder inte som vanlig mens. Pratat me kliniken, ska fortsätta me lutinus å ta ett test på fredag. De va inte jätte hoppfulla, men tyckte jag skulle fortsätta. Om de nu e mens så kan den lika bra dra igång ordentligt så man slipper oroa, analysera å hoppas för mkt.....

• Millan14

Som om man inte har de kämpigt nog, så ska de va såhär ovisst nu på slutet.
    Libra1 - blödde du då några klumpar? Ursäkta frågan....

Jag hoppas så klart men rädd att hoppas för mkt!!

• Millan14

Nu är jag rätt säker på att det kört, skulle inte kalla mensen sparsam längre å har haft ont i magen under em. Det har känts mkt neråt hö ljumsken, men tror inte att det betyder ngt. Men jag forts me lutinus till fre morgon då jag ska ta testet, men mest bara som en bekräftelse å för att kunna säga till kliniken att jag testat.
    Känns tungt, hoppades verkligen! De två ggr jag blivit gravid var på denna tiden av året, så trodde å hopades på 3:e gången gillt! Nu ska jag deppa, va ledsen, arg å besviken innan jag försöker hitta ny energi till våra sista två behandlingar.

• Millan14

MissKS - å jag med dig! Vilken fruktansvärd å sorglig situation å vara med om! Förstår att du känner dig orolig. Jag hoppas verkligen att du får bra stöd å bra personal som hjälper dig igenom det imorgon. Visste inte att de kunde se de så exakt på dagen! All styrka till dug imorgon!!

• Millan14

Negativt test nu på morgonen, inte förvånande, men ändå jobbigt att få det bekräftat.
    Vet inte vilket försök detta var, tappat räkningen.....första syskonförsöket gjordes april 2012, så sedan dess har vi försökt.
    Vet inte hur jag ska orka hitta energin att göra nya, men förhoppningsvis kommer den tbx. Jag tycker att behandlingarna blir jobbigare å jobbigare både fysiskt å psykiskt. De tär på en mer.... Får se hur vi gör framöver....

• Millan14

Hej!

Tbx efter en liten paus, behövs ibland...
    Lycka till alla ni som precis startat ny behandling, är nära ÄP el som ruvar!

Själv så kör vi igång me nästa behandling vid nästa mens, om 2-3 v. Ska testa korta protokollet nu, enligt kliniken så va de den vanligaste formen av behandling numera. Men de har jag missat, trodde faktiskt det långa protokollet va det som användes mest. Men nu ska vi iaf köra korta. Samt att vi ska få hjälp me befruktningen å köra icsi ist. Sist fick de ut 16 ägg men bara typ 3 som befruktades, så vi får lite hjälp på traven.

Hoppas detta ska ge oss en bättre chans att lyckas!
    Ha en fin torsdag!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö