• Moolie

Nordic IVF Center Malmö

Det var skrik, gråt och hyperventilering.... Min man fick så ont att han nästan började gråta... Jag fick nästan skrika till läkaren att hon skulle ta vad som behövdes! Huuuu!! Jag sa "Gör det FÄRDIGT så ska jag ALDRIG göra om detta igen!!!". Nästa gång kommer de trycka i mig lugnande, smärtstillande och kalla in en narkossköterska så de kan trycka i mig mer morfin! Morfinet tog inte ALLS! :((

INGET som jag önskar någon annan!! Var mer spruträdd än jag trodde!! NU känns det inte alls... :/ Känner mig som världens barnrumpa! Pia och Eva kom in och bad om UTSÄKT! Men jag sa att vi inte dog iaf! ;)

• Moolie
    Finmamma skrev 2014-01-27 13:24:27 följande:

Mollie, var det äggplock du gjorde?

Ja! Men jag är nästan sjukligt rädd för sprutorna... Det gjorde nog inte så ont egentligen...
  • Moolie

Nästa gång är narkospersonalen med! Och stesoliden ska jag med få! Men jag är alltid så otroligt lugn.. Kanske därför alla blev så förvånade...! :/

• Moolie

I kontraktet står det ju att de inte startar om de anser att ni inte kommer nå upp till önskat resultat! Så var glad att de bara skjuter upp det!

Libra: De har ingen narkospersonal förrän den 1 februari! :)

• Moolie
    finski skrev 2014-01-27 20:04:08 följande:

Hur många ägg fick ni ut Moolie?

Åtta! Och alla åtta SKA vara guldägg! ;))
  • Moolie
    Finmamma skrev 2014-01-28 10:51:09 följande:

UNDERBART Mollie!!!!

Håller tummarna för er!!

Det blev sju normala och befruktade ägg! :)) Längtar tills imorgon! :D
  • Moolie
    finski skrev 2014-01-28 18:27:20 följande:

Grattis! Härligt Moolie! Snart är du ruvare till en liten guldklimp ????

Jaaaa!! Känns lite overkligt! Imorgon smäller det! ;)
  • Moolie

Tydligen ska man ha en halvfull blåsa till återinföringen!

Denna konversationen gick genom toalettens dörr:

"Din blåsa måste vara full!"

"Försent!"

"Jag hämtar dricka! Så får du skynda dig!"

Dricker och dricker nu! Maken hejar på! Ser kul ut! ;)

• Moolie

Det fyrcelliga ägget är nu inne! :) 18 dagar till test! Tur jag köpte 15 och fick ett där! ;) Kommer börja testa redan på måndag! Även om min man tror att jag kan hålla mig! ;) 

• Moolie
    Libra1 skrev 2014-01-29 17:20:33 följande:

Moolie: Grattis till ruvningen. Tänk på att Ovitrellen kan sitta i upp till 10 dagar och ge falskt utslag på gravtestet.

Ja, Lars sa det! :) Synd jag köpt 15 test! ;)
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö