• 2014bebis

Nordic IVF Center Malmö

{#emotions_dlg.flower} Spraystart:

{#emotions_dlg.flower} Sprutstart:
    4 april - Libra1
    24 mars- Edison
    14 februari- finski
    25 feb bebis2014

{#emotions_dlg.flower} VUL:

{#emotions_dlg.flower} Äggplock:
    10/3 bebis2014
    Vecka 16 - Libra1
    Vecka 15 -
    Edison
    28/2 finski

{#emotions_dlg.flower} ET/FET:
    3/1 finski
    12/3 bebis2014

Plus Testdag:
    20/3
    29/3 bebis2014

Gravid Gravida och BF
  • 2014bebis
    finski skrev 2014-03-13 09:50:08 följande:
    Ruvar på dag 11 med positivt gravtest. Tidigt tjuvtest ;) men allt kan ju fortfarande hända!

WOW grattis!!!! Håller tummarna att det är plus hela vägen. =)
    ITM skrev 2014-03-13 09:26:13 följande:
    Moolie beklagar verkligen.

Tack för alla kloka ord ang vårt "lilla" dilemma om frysa eller ej.
    Har precis pratat med Eva av de 7 ägg som plockades ut igår så var 1 en tom zon bara 1 var omoget MEN hela 5 lever i delar sig fint. Går besked imorgon om de blir ET imorgon eller måndag...
    Nassa lycka till med sprutorna.

5 är ju toppen bra! Spännande att höra om det blir i morgon eller måndag =)

Nassa, skönt att komma igång nu! Lycka till!
  • 2014bebis
    ITM skrev 2014-03-14 09:57:58 följande:
    Alla 5 hade delat sig bra tills idag så de vill vänta tills på måndag i sätta tillbaka!!! Blacto;)
    Trevlig helg på er!!! Kramar

Fantastiskt! Stort lycka till på måndag!
    Trevlig helg på er alla! Kram
  • 2014bebis
    ITM skrev 2014-03-14 15:09:55 följande:
    En fråga hur mycket av pinnen trycker ni in när ni tar litinus? Tycker de gör så sjukt ont. Har bara haft crinone innan o den kändes mycket bättre. Kan kanske ha med äp att göra oxå?!

Jag för upp den så långt jag kan utan att det gör alltför ont. Men det gör mindre ont för varje dag som går efter äp. Gillar den inte alls. Tyckte crinonen var lättare att ta.

Fy vad denna väntan är jobbig, känns som en evighet till 29/3....
  • 2014bebis
    ITM skrev 2014-03-17 18:31:22 följande:
    Oj skrev innan men de har ej kommit gram :/

Jag ruvar nu på en fin blastocyst.;) Alla 5 hade delat sig tillblastocyster men 1 var lite finare än de andra.
    De är så otroligt duktiga på Nordic.
    Nu är de till att vänta till den 31/3. Lång väntan MEN känns som vi ska testa tidigt?!

Härligt då är det bara det värsta kvar ... väntan. Jag har testdag 29/3 men jag kommer att veta på måndag. Vid de 3 senaste et har jag fått mens 14dagar efter äp. Bara att hålla ut och hoppas varje dag.
    Blev det några till frysen eller ni hoppade över det? Hoppas du inte misstycker att jag frågar.

Finski, hur går det för dig? Är inte riktigt med på var i behandlingen du är. =)

Moolie, hur mår du?

Libra, hur gick det för dig på din röntgen? För det var väl nu i dagarna du skulle kollas.
  • 2014bebis

Libra1, håller tummarna för att allt är som det ska, så du får starta. Förstår att det känns jobbigt om du inte får starta när du tänkt. Hoppas hoppas hoppas

ITM, tusen tack för tummar och tår. Håller alla dessa för dig också!

Finski, GRATTIS!!!!!

• 2014bebis

Hej alla!

Är på rd7 och vill så gärna känna några tecken på att jag är gravid. Känner mig knäpp av denna väntan.

Funderar på att testa lite tidigare men hur tidigt vågar man testa? Ni som fått plus, på vilken rd har ni testat?

• 2014bebis

rd10 här och mår verkligen skit av lutinusarna. Usch vad jag tycker illa om dom.
    Funderar på att testa i morgon men vet inte om jag vågar.

Hur går det för er andra?

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö